Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دور از انتظار اما حقیقی؛ رئال مشتری بازیکن سابق خود

© AP Photo / Luca BrunoФутболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Футболисты Пауло Дибала и Тео Эрнандес во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌، پی‌اس‌جی و سیتی در بین شش تیمی هستند که با قیمت 40 میلیون یورو شرایط تئو هرناندز را دنبال می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال‌مادرید، پی‌اس‌جی و تیم‌های منچستری در بین شش تیمی هستند که علاقه مند به جذب تئو هرناندز مدافع آث میلان می‌باشند.

وی در تابستان با هزینه‌ای 20 میلیون یورویی به رئال‌مادرید پیوست و با توجه به اینکه تاکنون 6 گل در همه رقابت‌ها برای روسونری به ثمر رسانده، به نظر می‌رسد که از این معامله، رئالی‌ها پشیمان شده‌اند.

A post shared by T H E O H E R N Á N D E Z (@theo3hernandez) on

در گزارش اخیر گازتا دلو اسپورت آمده که تئو اکنون حداقل دو برابر هزینه‌ای را که میلان برای خرید او پرداخت کرده، ارزش دارد، حتی با وجود اینکه او 80 میلیون یورو قیمت بایرن‌مونیخ را نیز از ارزش بازار برداشته است.

البته در آخرین اخبار مارکا آمده، غول‌های اروپایی چون منچستریونایتد، منچستر سیتی، پاری‌سنت‌ژرمن، بارسلونا، رئال‌مادرید و یوونتوس همه این تابستان به دنبال یک دفاع چپ هستند و می‌توانند فرانسوی را هدف قرار دهند.

این نماینده اسپانیایی می‌افزاید: میلان ممکن است در پنجره آینده با قیمت مناسب برای ستاره 22 ساله‌اش شرکت کند و از بودجه حاصل از معامله احتمالی برای امضای سایر اهداف استفاده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала