Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رئال به بازگشت رونالدو؛ دوران او تمام شده!

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal
کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایتالیا شایعاتی وجود دارد که کریستیانو رونالدو به رئال مادرید برمی گردد اما در حال حاضر احتمال بازگشت بازیکن پرتگالی به رئال مادرید صفر است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «آ.اس»، در روزهای اخیر اخباری درباره جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به خاطر بحران کرونا منتشر شده است که در حد شایعه بودند. روز گذشته اما نشریه کوریره دلو اسپورت با پرداختن به این موضوع احتمال این انتقال را به واقعیت نزدیک دانست.

کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان
احتمال بازگشت رونالدو به رئال مادرید قوت گرفت

 این نشریه ایتالیایی نوشت که رونالدو در حال بررسی شرایط است که اگر امکانش باشد پس از دو سال به مادرید برگردد. در تورین همه چیز بر وفق مراد بازیکن پرتغالی نیست و او ترجیح می‌دهد مسیر دیگری را طی کند. در حقیقت این نشریه اسپانیایی به نقل از منابع معتبر درون باشگاه گزارش داده است که در حال حاضر بازگشت رونالدو در سیاسست ورزشی باشگاه جایی ندارد.

رئال خاطره خوبی از رونالدو دارد و پرز نیز بالاخره با این ستاره آشتی کرده اما در حال حاضر اهداف ورزشی رئال مادرید چیز دیگری است و کسی روی بازگشت رونالدو حساب نمی کند.  مطبوعات ایتالیا می گویند که یوونتوس با 60 میلیون یورو او را می فروشد اما با این وجود مدیران رئال مادرید می گویند که به هیچ وجه او را نمی فروشند.

هدف شماره یک رئال مادرید همچنان امباپه است و به همین خاطر مدیران رئال مادرید ترجیح می دهند که هزینه خرید بازیکن و پرداخت دستمزد را برای بازیکن پرتغالی نگه دارند. رئال در فصل آینده پیشرفت بازیکنانی نظیر وینیسیوس و رودریگو را زیر نظر می گیردو در سال 2021 خرید امباپه را نهایی می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала