Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست مشترک راموس و پیکه از مردم در روزهای کرونایی

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevИгроки сборной Испании Жерар Пике и Серхио Рамос в товарищеском матче между сборными командами России и Испании
Игроки сборной Испании Жерар Пике и Серхио Рамос в товарищеском матче между сборными командами России и Испании - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه و راموس، دو مدافع باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید، از مردم خواستند تا برای بلند نگه داشتن مقاومت بدن در خانه ورزش کنند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات سازمان بهداشت جهان اخیراً از مردم خواسته بود تا برای بلند نگه داشتن مقاومت بدن، بزرگسالان نیم ساعت و کودکان یک ساعت در روز و در خانه ورزش کنند.

Игроки сборной Испании Жерар Пике и Серхио Рамос в товарищеском матче между сборными командами России и Испании - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال حضور راموس و پیکه در یک تیم

حالا رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدن اند که سرجیو راموس، کاپیتان و مدافع باشگاه رئال مادرید و جرارد پیکه مدافع بارسلونا، از مردم خواسته اند تا در روز جهانی ورزش در خانه بمانند و ورزش کنند.

هر دو مدافع مردم را به ورزش کردن از روی ویدیوهای ورزشی که در ویب سایت‌های اجتماعی منتشر شده است و رقص کردن دعوت کرده اند.

هدف این دو ستاره مشهور فوتبال از این کار سلامت مردم برای مبارزه با ویروس کرونا است زیرا این ویروس جان صدها نفر را در اسپانیا گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала