ترامپ از احتمال افزایش قربانیان کرونا در امریکا خبر داد

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ از احتمال افزایش قربانیان کرونا در امریکا خبر داد
ترامپ از احتمال افزایش قربانیان کرونا در امریکا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده از افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در پی شیوع ویروس کرونا در این کشور اعلام کرده است که هفته جاری و هفته آینده امریکا شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا خواهد بود.

شمار قربانیان کرونا در امریکا از مرز 8000 نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار قربانیان کرونا در امریکا از مرز 8000 نفر گذشت

دانشگاه جان هاپکینز امریکا روز شنبه (4اپریل) خبر داده است که تعداد قربانیان مبتلا به کروناویروس (کووید-19) در ایالات متحده به 8098 نفر رسیده است.
در عین حال نیز اعلام شده است که تعداد کل مبتلایان به این ویروس در این کشور به بیش از 300 هزار نفر رسیده است که از این میان به تعداد 14.5هزار نفر درمان شده اند.
نوع جدید کرونا ویروس در اواخر دسمبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین گسترش پیدا کرد ابتدا مقامات چین از شیوع نوعی از ذات الریه با منشا ناشناخته خبر دادند اما دیرتر کارشناسان به این نتیجه رسیدند که عامل ایجاد کننده آن یک ویروس جدید از نوع کرونا است. سازمان بهداشت جهانی در ماه مارچ اعلام کرده نوع جدید کرونا ویروس یک بیماری همه گیر شده است. اکنون با گذشت حدود سه ماه، میزان شیوع این ویروس در چین کاهش یافته اما این بیماری هولناک به کشورهای دیگر رخنه کرده است. در تمام کشورها از مردم خواسته شده است که برای جلوگیری از گسترش این بیماری به مدت دو هفته در خانه بمانند .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала