Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نانی: "رونالدو هنوز بازیکن محبوب من است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نانی و رونالدو بازیکنان تیم ملی پرتگال
نانی و رونالدو بازیکنان تیم ملی پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نانی بازیکن سابق منچستریونایتد درباره هم‌تیمی خود در این تیم صحبت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، نانی از کریستیانو رونالدو به عنوان هم تیمی محبوب خود در منچستریونایتد نام برده و هموطن خود را بالاتر از فوتبالیست‌های افسانه‌ای مثل دیگو مارادونا و پله به عنوان بهترین بازیکن تاریخ معرفی کرد.

رونالدو Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер- Реал - اسپوتنیک افغانستان
رونالدو با لباس رئال یاد تان می‌آید؟ + عکس

این بازیکن 33 ساله مسیری همانند رونالدو را دنبال کرد و قبل از تغییر در اولدترافورد آکادمی جوانان اسپورتینگ لیسبون را پشت سر گذاشت.

نانی در مدت حضور خود با یونایتد چهار قهرمانی در لیگ‌برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد.

وقتی از وی (در جلسه سؤال و پاسخ اینستاگرام) پرسیده شد که هم‌تیمی محبوب وی در یونایتد کیست او اعتراف کرد که از توانایی پل اسکولز متعجب است اما ستاره یوونتوس را تأیید می‌کند.

وی به فوتبال موج گفت: "یك بازیکن كه واقعاً مرا غافل‌گیر كرد و من را در ابتدا بسیار تحت تأثیر قرار داد، پاول اسكولز بود او فوق العاده بود. بهترین بازیکن مورد علاقه من هنوز کریستیانو رونالدو است."

او اضافه کرد: "بهترین بازیکن تا کنون؟ من تا به حال بسیاری دیده‌ام ... حتی از گذشته مثل مارادونا، پله ... اما من همسفر خود را در بسیاری از نبردها انتخاب می‌کنم، کسی که من خیلی با آن پیروز شده‌ام، کسی که واقعاً به آن احترام می‌گذارم."

نانی در ادامه گفت: "اعداد دروغ نمی‌گویند و آنها همچنین نشان می‌دهند که کریستیانو رونالدو بهترین است."

نانی همچنین سخت‌ترین دروازه‌بان خود را که تا به حال با او روبرو بوده عنوان کرد و اظهار داشت که پتر چک، دروازه‌بان سابق چلسی همیشه دشوار بود.

وینگر اورلاندوسیتی همچنین اظهار داشت که در بازی مقابل اشلی‌کول نیز مشکل دارد اما شوخی کرد که در نهایت از مدافع چپ سابق چلسی بهتر شد.

وی در پاسخ به این سؤال که با سخت‌ترین دروازه‌بانی که روبرو شده، گفت: "شاید پتر چک، من چند گل مقابل او به ثمر رساندم اما او همیشه مقابلم سخت بود. او قد بلند، چابک و سرسخت بود. اشلی کول [به من مشکلی داد]. او در ابتدا خیلی سخت بود. اما پس از آن به او عادت کردم و او را در جیبم گذاشتم!"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала