Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت لالیگا اما پشت درهای بسته

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های لالیگا در میان شیوع کروناویروس پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، در صورت یافتن راه حلی برای بازگشت فوتبال اسپانیا، این مسابقات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

با این اوصاف، هنوز هیچ تاریخی برای چنین بازگشتی تعیین نشده اما مسولین ارشد لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) تصدیق می‌کنند که بازگشت تدریجی به عادی بودن باید تصویب شود.

ورزشگاه نیو کمپ - اسپوتنیک افغانستان
لالیگا به دنبال صدور مجوز برای از سرگیری تمرینات باشگاه‌ها

منابع نزدیک گفته‌اند كه هواداران همچنان با ممنوعیت حضور در ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌كنند تا در نتیجه چنین تجمع گسترده جمعیت، مانع شیوع شدید دیگر كرونا در اسپانیا شود.

در اسپانیا، بازی خارج از خانه والنسیا برابر آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان "بمبی بیولوژیکی" شناخته شده که برای تسریع شیوع کوید19 و غلبه بر خدمات درمانی محلی در هر دو منطقه انجام شده است.

هنگامی که شیوع بیماری در حد قابل قبولی قرار گرفت، انتظار می‌رود فوتبال بازگردد اما مسئولان و باشگاه‌ها نسبت به تأثیر گسترده‌تری از رویدادهای میزبانی بسیار محتاط باشند.

برخی از خوش بینی‌ها از یوفا وجود دارد که در یک سناریو بهترین حالت ممکن است برخی مسابقات قاره‌ای در ماه جون از سر گرفته شود.

روز چهارشنبه، یوفا چند تعلیق دیگر از مسابقات را اعلام کرد، از جمله به تعویق افتادن تمام مسابقات بین المللی که قرار است در ماه جون برگزار شود و لغو آشکار برخی مسابقات بین المللی جوانان که قرار است در تابستان برگزار شود، اعلام گردید.

با این حال، AS گزارش می‌دهد، بعید است که ورزشگاه‌ها اجازه دهند دوباره در اوایل پاییز مجدداً افتتاح شوند.

تمایل شدید یوفا برای تکمیل دور شانزدهم در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا وجود دارد، اما در صورت انجام این مسابقات مطمئناً پشت درهای بسته برگزار خواهد گردید.

در حال حاضر تعدادی از بازی‌های اروپایی بدون هواداران انجام شده، از جمله مرحله دوم والنسیا برابر آتالانتا در اسپانیا و دیدار پاری‌سنت‌ژرمن در خانه بوروسیا دورتموند.

با این حال، گروه بزرگی از هواداران در حالی که بازی لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید که در همان زمان بازی می‌کردند، در خارج از پارک‌دپرنسس برای این بازی جمع شدند، در یک بسته انفرادی اتفاق افتاد.

مادرید پیش از این به عنوان مرکز حادثه شیوع کروناویروس در اسپانیا ظاهر شده بود و تصمیم به پیش‌برد طرفداران در سفر از پایتخت اسپانیا به سمت مرسی‌ساید به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала