شیوع کرونا؛ متوقف شدن پروازهای مسافربری از هرات به سایر نقاط کشور

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر شیوع کرونا؛ متوقف شدن پروازهای مسافربری از هرات به سایر نقاط کشور
شیوع کرونا؛ متوقف شدن پروازهای مسافربری از هرات به سایر نقاط کشور 
 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادارۀ هوانوردی ملکی افغانستان اعلام کرده است که به‌خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی پروازهای مسافربری از هرات به کابل و سایر شهرهای کشور سر از فردا (پنجشنبه، 14 حمل) متوقف می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، در اعلامیه‌ای که از سوی ادارۀ هوانوردی ملکی منتشر شده، آمده است که این محدودیت شامل تمامی پروازهای غیرنظامی مسافربری خارجی و داخلی می‌باشد.

در اعلامیه آمده است که پروازهای نظامی، نشست و برخاست طیاره‌ها به دلایل تخنیکی، پروازهای امداد و مواد کمکی، پروازهای کارگو و باربری و پروازهای اضطراری از این محدودیت استثنا است.

این اداره‌ تأکید کرده است که موضوع متوقف‌شدن پروازهای مسافربری به شکل موقتی است و تا اطلاع ثانی ادامه خواهد داشت.

پروازهای مسافربری در حالی به‌خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هرات متوقف می‌شود که این ولایت در همسایگی ایران، با تشخیص 143 مورد مثبت به ویروس کرونا بیشترین رقم مبتلایان به این ویروس را دارد.

در سطح افغانستان نیز شمار مبتلایان به این ویروس به 196 نفر رسیده است. از این میان چهار نفر آنان فوت کرده‌اند و پنج نفر دیگر بهبود یافته و از شفاخانه مرخص شده‌اند.

به گفته‌ی وزارت صحت عامه 75 درصد افراد مبتلا به ویروس کرونا در افغانستان، از ایران برگشته و باقی آنان توسط افراد برگشتی از ایران به این ویروس مبتلا شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала