Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقال دو برازیلی به یوونتوس؟

© Sputnik / Алексей Мальгавко /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو و ویلیان
مارسلو و ویلیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس در تابستان آینده برای به خدمت گرفتن دو بازیکن برازیلی مارسلو مدافع کهکشانی‌ها و ویلیان وینگر چلسی اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال یوونتوس مدتیست که با به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو تبدیل به تیمی جذاب برای ستاره‌های فوتبال شده است و این بار پر افتخارترین تیم تاریخ سری آ ایتالیا قصد به خدمت گرفتن دو بازیکن برازیلی را دارد.

 نشریه فرانسوی Le 10 Sportگزارش کرد باشگاه یوونتوس در وضعیت بهتری از سایر رقبا از جمله تاتنهام برای به خدمت گرفتن مارسلو از رئال مادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو قرار دارد. به نظر می‌رسد یوونتوسی‌ها قصد دارند با جذب مارسلو، سمت چپ دفاع خود را به او بسپارند.

این مدافع 31 ساله بازی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکاMLS را هم جزو گزینه‌های پیش روی خود دارد، اما یوونتوس محتمل‌ترین مقصد او در صورت ترک سانتیاگوبرنابئو خواهد بود، جایی که می‌تواند دوباره با کریستیانو رونالدو که رابطه نزدیکی با او در رئال داشت، همبازی شود.

فرلان مندی این فصل به نوعی جای مارسلو در ترکیب اصلی سفیدپوشان مادریدی را گرفته و همین ممکن است این مدافع برزیلی را برای ترکیب رئال در پایان فصل جاری ترغیب کند. گفته می‌شود زین‌الدین زیدان قصد دارد دیوید آلابا از بایرن مونیخ را جانشین مارسلو کند.

مارسلو که از سال 2007 در رئال مادرید حضور دارد و قهرمانی متعدد از جمله چهار قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در سال 2022 به پایان می‌رسد.

پیش از این پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داده بود، باشگاه یوونتوس نسبت به جذب اشرف حکیمی علاقه‌مند است و مدافع مراکشی رئال مادرید را گزینه خوبی برای قرار دادن در پست دفاع راست تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری می‌ببیند، این در حالی است که راه‌راه پوشان تورین پس از جدایی دنی آلوز از این تیم در سال 2017 مشکلاتی در این پست داشته‌اند.

اما در همین حال نشریه توتواسپورت مدعی شد یوونتوس شرایط جذب ویلیان را جویا شده و قصد دارد برای خرید این بازیکن آزاد در صورت عدم توافق با چلسی اقدام کند. ویلیان خواهان تمدید قرارداد خود به مدت سه فصل دیگر شده، اما چلسی بیش از دو فصل حاضر به تمدید نیست و همین امر باعث عدم توافق طرفین شده است. البته با شیوع ویروس کرونا روند مذاکرات کمی کند شده و مشخص نیست با از سرگیری مسابقات وضعیت ویلیان در چلسی چگونه خواهد شد.

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در طی یک سال حضور در لندن هدایت ویلیان را بر عهده داشته و از مدیران یووه خواسته مقدمات انتقال او به تورین را در تابستان پیش رو فراهم کنند. یوونتوس در یک دهه اخیر متخصص جذب بازیکنان باکیفیت و آزاد بوده و ممکن است این اتفاق در مورد ویلیان هم رخ دهد. اما طی دو سال اخیر وینگر برزیلی مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشته و اگر آبی اناری ها دوباره امسال نیز برای خرید او اقدام کنند، یوونتوس کار آسانی برای خرید ویلیان نخواهد داشت.

این در حالیست که به نظر می رسد بعد از هفت سال موعد جدایی ویلیان از چلسی فرا رسیده باشد و اخبار حاکی از پایان دوران حضور این ستاره برزیلی در لندن است. قرارداد ویلیان با باشگاه چلسی در ابتدای فصل تابستان به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد حاصل نشده است.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала