Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره انگلیسی زنبورها کندوی خود را ترک می‌کند؟

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن انگلیسی تیم فوتبال دورتموند آلمان خواهان جدایی از این تیم شده، اما مقصد نهایی او مشخص نیست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «اسکای اسپورت»، جیدون سانچو تصمیم دارد باشگاه بروسیا دورتموند را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، ترک کند. هنوز مشخص نیست که او به کدام باشگاه خواهد پیوست. اهداف احتمالی این جوان هنوز هم می‌تواند باشگاه‌های برتر انگلیسی از جمله منچسترسیتی، منچستر یونایتد، چلسی و لیورپول باشد. همچنین رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تورین نیز احتمالاً داده می‌شود.

جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
چراغ سبز مسوولان دورتموند برای فروش سانچو

دیروز واتسکه مدیر باشگاه بروسیا دورتموند در مصاحبه با بیلد اعلام کرد که ما احتیاج به فروش سانچو با قیمت ارزان در این بحران ویروس کرونا نداریم و از ماندن او در فصل آینده خوشحال خواهیم شد. ستاره انگلیسی دورتموند با 20 سال سن درخشش خیره کننده ای در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است و حتی شانس قهرمانی با زنبورها در آلمان را دارد. اما ظاهراً این ستاره جوان قصد ماندن در کندوی سیگنال ایدونا پارک را برای فصل بعد ندارد.

این در حالی است که با وجود شیوع بیماری کرونا و ضرر مالی شدید باشگاه‌ها، مشخص نیست آیا تیمی وجود دارد که توان پرداخت بند فسخ 130 میلیون یورویی این بازیکن خوش تکنیک و آینده دار را داشته باشد یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала