Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیراهن ویژه پی‌اس‌جی در حمایت از شفاخانه پاریس

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سنت‌ژرمن در حمایت از شفاخانه‌ی پاریس، پیراهن ویژه‌ی خود را با نام "All Together" منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال پاری‌سنت‌ژرمن در مقابله با بحران کروناویروس در جهان، پیراهن ویژه‌ی خود را با نام  "Tous Unis" را منتشر کرد که این پیراهن هم اکنون در فروشگاه این باشگاه موجود است و با لوگوی Assistance جهت حمایت از شفاخانه‌ پاریس (AP-HP)  با 100هزار کارمند بهداشتی و درمانی و همچنان دانشگاه بزرگ پاریس راه اندازی شده است.

1500 پیراهن نسخه محدود از امروز با قیمت 175 یورو برای خرید در دسترس خواهد بود و تمام درآمد حاصل از آن به کمک‌های انتشارات شفاخانه‌های پاریس تعلق می‌گیرد.

ناصر الخلیفی رئیس و مدیر اجرایی پاری‌سنت‌ژرمن در این باره اظهار داشت: "در مواجهه با بحرانی که ما از آن عبور می‌کنیم، پاری‌سنت‌ژرمن در کنار شرکا و حامیان خود اقدام به انجام این کار می‌کند."

وی اضافه کرد: "ما نمی‌توانیم به اندازه کافی سپاسگزار باشیم برای کار عظیم و شجاعی که کارکنان بهداشت و درمان هر روز برای مقابله با این شرایط اضطراری انجام می‌دهند. این زنان و مردان خارق العاده و نمونه‌ای برای همه ما هستند.

الخلیفی ادامه داد: "این مبارزه طولانی خواهد بود و باشگاه دوست دارد به آنچه در بیش از همه نیاز دارند کمک کند: استراحت، غذا خوردن و چند لحظه آسایش را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید."

وی گفت: "درست مانند میلیون‌ها فرانسوی که هر شب ساعت 8 شب آنها را تشویق می‌کنند، همه ما در کنار آنها هستیم و تا وقتی که این بحران را سپری کنیم، با هم خواهیم بود. این پیراهن ویژه اولین تعهد برای کارکنان انتشارات کمک شفاخانه‌ها و ابتکارات برنامه ریزی شده دیگر به زودی اعلام می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала