جشن عروسی تبدیل به محل گسترش ویروس کرونا شد

© Sputnik / Aleksei Mayshev /  مراجعه به بانک تصاویر جشن عروسی تبدیل به محل گسترش ویروس کرونا شد
جشن عروسی تبدیل به محل گسترش ویروس کرونا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حداقل 31 نفر در یک جشن عروسی در استرالیا به ویروس کرونا مبتلا شدند.
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل با همکاران اش به کرونا مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل با همکاران اش به کرونا مبتلا شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی استار، حداقل 31 نفر در یک جشن عروسی در شهر سیدنی استرالیا به ویروس کرونا مبتلا شدند.

جشن عروسی اسکات مگز، 6ام مارچ با حضور 140 مهمان در یک هوتل برگزار گردید و پس از مراسم عروسی این زوج برای ماه عسل راهی مالدیو شدند. دو هفته پس از جشن، مشخص شد که 31 نفر از مهمانان به کرونا ویروس آلوده شده اند. مگز و متکالف از این خبر وحشت زده شدند.

این زوج در این خصوص گفتند: ما واقعاً دوست داشتیم که دوستانمان در امان بوده و احساس خوبی داشته باشند. این بهترین روز زندگی ما بود و ما می‌خواستیم با خاطرات خوش آن را به یاد بیاوریم. آخر هفته عالی می‌شد اگر ویروس کرونایی نبود.

هاواچ یکی از مهمانان این جشن که فرزند سوم خود را باردار است، در این خصوص در اینستاگرام خود نوشت: کودک یک ساله من دارای علائم ویروس کرونا است، حال او بسیار بد است. دختر کوچک من تب بالایی داشت. من ضعف، تنگی نفس و تپش قلب دارم و از این موضوع که می‌توانم شخص دیگری را آلوده کنم، می‌ترسم. من با هر کسی که اخیراً در ارتباط بوده‌ام، تماس گرفته‌ام، اما لطفاً اگر از تاریخ 6 مارچ با من در ارتباط بوده‌اید یا با شخصی که به ویروس کرونا مبتلا شده است، یا اگر علائم بیماری را دارید، خود را قرنطینه کنید.

یادآوری می کنیم، که در شبانه روز گذشته 16556 مورد جدید از ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا در جهان ثبت شده است، که از این شمار تنها 58 مورد در چین بوده است. در حال حاضر شمار کل افرادی که در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند 209839 می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала