Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: در هر باشگاهی بودم، جام گرفته‌ام

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوژه مورینیو Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК "Реал"
ژوژه مورینیو  Футбол. Лига Чемпионов. Тренировка ФК Реал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو می‌گوید تاتنهام تنها باشگاهی نخواهد بود که با آن جام کسب نکرده باشد و به این باور است که با این تیم نیز به چنین چیزی دست میابد.

طبه گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی تیمش در خانه لایپزیگ در دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت:«باید بگویم مصدومیت‌ها بیشتر به ما ضربه روحی وارد کرد، چون وقتی 4، 5 مصدوم داشته باشی، دیگر دغدغه خاصی برای نفر ششم و هفتم نخواهی داشت. به بازیکنانم باور دارم و به نظرم می‌توانیم موفق شویم».

ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد مورینیو از هواداران در مورد پاروت

سرمربی اسپرز در ادامه صحبت‌هایش همچان در این خصوص اظهار داشت:«اگر سوال‌تان این است چگونه می‌خواهید در غیاب کین، سون و برخواین 2 گل بزنید. راه‌های زیادی برای گلزنی وجود دارد. حتی یک بازیکن لایپزیگ می‌تواند کاری که آنتونیو رودیگر انجام داد را رقم بزند و برای ما گلزنی کند».

مورینیو در پایان این گفتگو اظهار داشت:«دستاوردی که در تاریخ ماندنی می‌شود، برد است. قطعا اگر قهرمان می‌شدیم، خارق العاده بود، اما وقتی یک فینال را می‌بازید، مدال خود را کنار می‌اندازید. بزرگ‌ترین دستاورد من در این رقابت‌ها متعلق به زمانی است که در آن قهرمان شدم. معتقدم تاتنهام تنها باشگاهی نخواهد بود که با آن جام کسب نکرده باشم. در هر باشگاه جام گرفته‌ام و اعتقاد دارم در تاتنهام هم به چنین چیزی دست می‌یابم. وقتی یورنته نباشد، با ارسال توپ به محوطه جریمه هم موفق نخواهید شد. رایان سسنیون باید به ما کمک کند».

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که در یکی از دیدارها لایپزیگ به دیدار تاتنهام خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала