مبتلایان ویروس کرونا در کوریای جنوبی به 7000 تن رسید

© Sputnik / Vladimir Smirnov /  مراجعه به بانک تصاویر مبتلایان ویروس کرونا در کوریای جنوبی به 7000 تن رسید
مبتلایان ویروس کرونا در کوریای جنوبی به 7000 تن رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت این کشور اعلام کرده است که هفت هزار نفر مبتلا به ویروس همه‌گیر چینایی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت کوریای جنوبی در خبرنامه‌ای اعلام کرده است که تعداد مبتلایان به ویروس « کووید-19» به هفت هزار تن افزایش یافته است.
به گفته نمایندگان وزارت صحت این کشور تعداد مبتلایان به این بیماری تا ساعت 4 بعدازظهر روز 7 مارس 7041 نفر گزارش شده است. بدین ترتیب طی یک روز تعداد بیماران 448 نفر افزایش یافت. 90 درصد موارد ابتلا به ویروس کرونا همچنان در شهر جیونگسانگ شمالی که مرکز این ویروس اعلام شده است ادامه دارد.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز 5 هزار نفر فراتر رفت - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز 5 هزار نفر فراتر رفت

بر اثر ابتلا به این ویروس 49 نفر جان خود را از دست دادند. بیشتر افراد کهن‌سالان هستند که بدنشان به دلیل بیماری های دیگر ضعیف شده بود. مرگ و میر در بین بیماران از سن 30 تا 49 سال فقط یک دهم درصد است و بالای 80 سال 6,3 درصد می باشد.
درحال حاضر تعداد بهبودیافتگان 118 نفر گزارش داده شده است.
یادآوری می‌کنیم، که نوع جدید ویروس کرونا با نام رسمی «کووید-19» که به عنوان نوع ناشناخته ای از سینه پهلو معرفی شده است، از ماه جدی در ووهان چین شیوع یافت و از آن زمان تاکنون به بیش از 76 کشور جهان سرایت کرده و شیوع آن هنوز متوقف نشده است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین از 80 هزار نفر فراتر رفت، 3070 نفر جان باختند و بیش از 55 هزار نفر نیز درمان شدند. براساس آخرین آمار سازمان صحت جهانی، شمار مبتلایان در خارج از چین در 76 کشور از 12.5 هزار نفر فراتر رفته است و 335 نفر نیز جان باختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала