Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدینیو دوباره دستگیر شد

© AFP 2023 / PAUL ELLIS /  مراجعه به بانک تصاویر Ronaldinho Gaúcho
Ronaldinho Gaúcho - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینیو و برادرش آسیس دوباره در پاراگوئه دستگیر شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، قاضی پرونده رونالدینیو تصمیم گرفت تحقیقات را ادامه دهد و دادستان پس از اینكه سابقاً رونالدینیو و برادرش را رها كرده بود، نظر خود را تغییر داد.

رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч Ахмат - Амкар - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آزادی موقت رونالدینیو در پاراگوئه ؛ ماجرا چیست ؟

دادستان اظهار داشت وقتی این فرد 39 ساله و برادرش روبرتو آسیس در چهارشنبه گذشته در آسونسیون به زمین نشستند، اسناد جعلی به آنها داده شد.

این دو نفر در ابتدا در منطقه توچال در یک قایق تفریحی و کلوپ گلف پاراگوئه بازداشت شدند، همانطور که وزارت داخله پاراگوئه تأیید کرد.

رونالدینیو قصد داشت پرواز خود را به ریودوژانیرو در برزیل برگرداند اما او و روبرتو روز جمعه رسماً در بازداشت به سر بردند.

وزارت‌ داخله پاراگوئه بیانیه‌ای را از طریق توییتر با تأیید دستگیری آنها منتشر کرد که در آن آمده است: "دفتر دادستان کل حکم دستگیری آنها را صادر کرد، بازیکن رونالدینیو را به استفاده از یک سند عمومی با محتوای کاذب متهم کرد و خواستار بازداشت پیشگیرانه شد."

ساعاتی پس از آنكه قاضی از تصویب پیشنهاد دادستان برای مجازات جایگزین امتناع ورزید، این زوج به بخشی از پولیس در آسونسیون منتقل شدند.

رئیس واحد تحقیقات پلیس پاراگوئه گیلبرتو فلایت، این خبر را تأیید كرد در حالی كه بعداً رونالدینیو در تلویزیون دیده می‌شد كه از هتل شراتون به دور از هتل منتقل می‌شود.

فلایتاس به رویترز گفت: "دستور بازداشت انجام شده است."

رونالدینیو و برادرش هردو هرگونه تخلف را رد کرده‌اند و اصرار دارند که گذرنامه یک ژست حسن نیت است.

انتظار می رود آنها روز شنبه با یک قاضی روبرو شوند، با این تصمیم که در صورت ادامه تحقیقات، آزاد شود یا پشت میله‌های زندان قرار بگیرند.

فوق ستاره سابق بارسلونا و نمایندگانش توسط نلسون بلوتی صاحب کازینو ایل پالاززو به پاراگوئه دعوت شده بودند و قرار بود در تعدادی از تبلیغات عمومی حضور پیدا کند.

سرخیو کییروز وکیل رونالدینیو گفته است که تیم حقوقی وی حکم دادخواست را برای آزادی برنده جام جهانی و برادرش که او همچنین به عنوان مدیر مشاغل خود فعالیت می کند، تشکیل داده است.

رونالدینیو که به طور گسترده یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تمام دوران محسوب می‌شود، 17 سال از بازی با موفقیت بسیار خوبی برخوردار بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала