Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو زن بخاطر رونالدینیو دستگیر شدند

© Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч "Ахмат" - "Амкар"
رونالدینیو Футбол. РФПЛ. Матч Ахмат - Амкар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو زن به عنوان بخشی از پرونده‌ی رونالدینیو در پاراگوئه دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، دو زن روز پنجشنبه در "آسونسیون" به جرم پیوند داشتن به پرونده رونالدینیو گائوچو و برادرش که به دلیل مسافرت به پاراگوئه با گذرنامه‌های جعلی بازداشت شده بودند، دستگیر شدند.

پیش از اعلام دستگیری‌ها، فدریکو دلفینو دادستان به رسانه‌ها گفت که این اسناد بین دسامبر گذشته و جنوری سال جاری در پاراگوئه صادر شده و تعداد آنها مطابق با افراد دیگری است که شناسایی نشده است.

رونالدینیو بازیکن سابق بارسلونا  - اسپوتنیک افغانستان
رونالدینیو با پاسپورت جعلی دستگیر شد+عکس

زنان دستگیر شده می‌توانند صاحبان گذرنامه‌های اصلی باشند که دو برادر در روز چهارشنبه از طریق کنترل در فرودگاه بین المللی "سیلویو پتیروسی" عبور کردند. دلفینو توضیح داد که بازیکن سابق بارسلونا به جرم استفاده از یک سند عمومی با محتوای دروغ روبرو خواهد شد، زیرا در هر دو گذرنامه اسامی رونالدو دی آسیس موریرا (رونالدینیو) و برادرش "روبرتو دی‌آسیس موریرا" خوانده شده است.

دو زن بازداشت شده به نام‌های ماریا ایزابل گایوسو و اسپرینازا آپولونیا کابایرو اکنون توسط اداره تحقیقات جنایی پلیس ملی تحت رسیدگی قرار می‌گیرند.

در همین حال، رونالدینیو و برادرش در انتظار تصمیم دادستانی هنوز در بخش جرایم سازمان یافته قرار دارند.

رونالدینیو برای ارائه برنامه کمک‌های پزشکی رایگان "موبایل سلامت کودکان" و راه اندازی کتاب "نبوغ زندگی" به پاراگوئه سفر کرد.

این دو برزیلی کنترل گمرک را پشت سر گذاشتند و در هتل رِسورت‌یاچت و گُلف کلپ پاراگوئه‌یو در شهر لامباره که خارج از آسونسیون است، ماندند.

آنها در آنجا شب را در بازداشت پلیس گذراندند، هنگامی که پلیس ملی در مورد اسنادی که با آنها وارد کشور شده بودند، هشدار دریافت کردند.

ویلوندس سوسا که مظنون است پس از پیاده شدن از هواپیما و گذراندن گذرنامه پاسپورت به این دو برزیلی، گذرنامه پاراگوئه بدهد، نیز در این هتل دستگیر شد.

دلفینو دلیل تصمیم رونالدینیو برای استفاده از این اسناد را توضیح نداد زیرا او با گذرنامه برزیلی خود سائوپائولو را ترک کرده بود.

دادستان توضیح داد که این دو برادر در ماه اکتبر یا نوامبر گذرنامه‌های برزیلی خود را پس از اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی از آنها جدا شدند، پس گرفتند و به جزئیات نپرداختند.

چهارشنبه شب طبق بیانیه دادستانی، این دو برادر اعلام كردند كه توسط نلسون بلوتی صاحب كازینو ایل پالاززو به آسونسیون دعوت شده‌اند.

تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد رابطه ادعا شده با تاجر پاراگوئه مسئول پروژه خیریه که قرار بود بعد از ظهر پنجشنبه در هتلی که بازیکن سابق بارسلونا در آنجا اقامه شده بود، در دست نیست.

اقلیدس آچهو وزیر داخله صبح روز پنجشنبه بخش مهاجرت این فرودگاه را مقصر دانست که مانع ورود رونالدینیو به کشور نشده، زیرا گذرنامه پاراگوئه وی در این سامانه ثبت نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала