Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقایسه جالب سرمربی ایالات متحده آمریکا میان مسی و رونالدو+عکس

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی ایالات متحده فاش کرد که او لیونل مسی را بر کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیر صحبت‌هایی وجود دارد که رقابت طولانی مدت مسی و رونالدو می توانند در آمریکا ادامه یابد و براساس گفته‌های چندین منبع، دیوید بکهام می تواند معامله‌ای را رقم بزند که مسی و رونالدو را در لیگ MLS باهم و در تیم اینتر میامی  قبل از بازنشستگی بازی کنند. در رابطه به این گزارشات گفته شده که برهولتر سرمربی فعلی تیم ملی آمریکا و یک از مربیان باتجربه MLS، میان مسی و رونالدو مقایسه‌ای داشته است.

در مصاحبه با بلیچر، از برهولتر خواسته شد تا به این سؤال پاسخ دهد كه هنوز هیچ كسی پاسخی برای آن پیدا نکرده است. (GOAT) در فوتبال كیست: رونالدو، مسی یا شخص دیگری؟

برهالتر در این مورد گفت:« اگر بخواهم یک بازی را برنده شوم، با رونالدو به بازی می‌روم اما از لحاظ عملکرد و مشارکت کلی، با مسی به میدان می‌روم. مسی GOAT فوتبال است و در بازی‌ها تأثیر بیشتر دارد و تفاوت‌ها را رقم می‌زند.»
View this post on Instagram

A post shared by ESPN Deportes (@espndeportes) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала