Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلوفئو فصل را از دست داد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دلوفئو بازیکن تیم فوتبال واتفورد با مصدومیت زانو روبرو شده و فصل را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد دلوفئو وینگر واتفورد در جریان پیروزی تیمش برابر لیورپول دچار مصدومیت زانو شده و احتمالا ادامه فصل را از دست می‌دهد.

دو تیم دیشب در زمین واتفورد برابر هم صف آرایی کردند که در نهایت این بازی با حساب 3-0 به سود لیورپول به پایان رسید ولی واتفورد بابت این برتری تاوان سخت پرداخت کرد و وینگر چپ اش را از دست داد.

دلوفئو در حالیکه تلاش داشت از ویرجیل فان دایک عبور کند اما پس از فرود بد در وسط نیمه اول، نیاز به درمان جدی یافت و از زمین بازی به بیرون برده شد.

نیل پیرسون سرمربی واتفورد در صحبت با اسکای‌اسپورت نیوز در اظهار داشت که او انتظار ندارد ستاره اسپانیایی‌ تیمش نقش دیگری در ادامه بازی‌های فصل داشته باشد.

پیرسون گفت: "متأسفانه برای ما نتایج اسکن نشان می‌دهد که او احتمالاً برای ادامه فصل او را در اختیار نخواهیم داشت. نتایج اولیه اسکن نشان می‌دهد که وی آسیب دیدگی دارد و این برای ما خیلی خبر بد است، زیرا بازیکن مهمی برای ما بود."

وی گفت: "مطمئناً ما او را از دست می‌دهیم، اما با گفتن اینکه ماکسی پریرا دیروز وارد زمین شد و من فکر کردم وقتی او ادامه داد خیلی خوب عمل کرد. اما مطمئناً گری برای ما سخت خواهد بود، باید کنار بیاییم. مهم است که ما با ذهنیتی مثبت روبرو هستیم اما مطمئناً خبر خوبی برای ما نیست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала