Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا یورو 2020 را لغو نمیکند

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations
یورو 2020 Russia Euro 2020 Preparations - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود ترس از شیوع ویروس کرونا در اروپا، رقابت های یورو 2020 در سر زمان معینش برگزار خواهد شد.به گزارش اسپوتنیک، کرونا باعث نگرانی زیادی در سطح جهان شده است و از همین رو مسابقات زیادی را یا لغو کرده است یا باعث شده بدون حضور تماشاگر برگزار گردد. روز گذشته گزارش هایی مبنی بر لغو رقابت های جام ملت های اروپا نیز به نشر رسید، اما بخش مطبوعاتی یوفا با صدور خبرنامه ای اعلام کرده است کرونا باعث لغو این بازی نمیشود و رقابت ها در تاریخ مشخص از قبل اعلام شده در قاره سبز میزبانی و برگزار خواهد شد. دیدار افتتاحیه رقابت های جام ملت های اروپا در تاریخ 23 جوزا در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد. جام ملت های اروپا که یک ماه طول خواهد کشید برای نخستین بار در 12 کشور اروپایی برگزار خواهد شد. ویروس کرونا در 53 کشور شناسایی شده و در بیش از 2800 نفر در سطح جهان به این خاطر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، کرونا باعث نگرانی زیادی در سطح جهان شده است و از همین رو مسابقات زیادی را یا لغو کرده است یا باعث شده بدون حضور تماشاگر برگزار گردد.

روز گذشته گزارش هایی مبنی بر لغو رقابت های جام ملت های اروپا نیز به نشر رسید، اما بخش مطبوعاتی یوفا با صدور خبرنامه ای اعلام کرده است کرونا باعث لغو این بازی نمیشود و رقابت ها در تاریخ مشخص از قبل اعلام شده در قاره سبز میزبانی و برگزار خواهد شد.

دیدار افتتاحیه رقابت های جام ملت های اروپا در تاریخ 23 جوزا در ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد.

جام ملت های اروپا که یک ماه طول خواهد کشید برای نخستین بار در 12 کشور اروپایی برگزار خواهد شد.

ویروس کرونا در 53 کشور شناسایی شده و در بیش از 2800 نفر در سطح جهان به این خاطر جان خود را از دست داده اند.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала