Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرنطینه‌ی خانگی دو هفته‌ای برای ستاره کوریایی تاتنهام

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سون هیونگ-مین
سون هیونگ-مین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سون هیونگ مین، مهاجم کوریایی تاتنهام به مدت دو هفته قرنطینه خانگی خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، از سون هیونگ مین تست کرونا گرفته شده و مهاجم تاتنهام در سلامت کامل است اما طبق قوانین بریتانیا او باید دو هفته در قرنطینه خانگی باشد. 

سون هیونگ-مین بازیکن تاتنهام  Футбол. Лига чемпионов. Матч Тоттенхэм - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سون در آستانه تاریخ‌سازی در لیگ برتر؛ 50 گل در 151 بازی + عکس

 سون هیونگ مین، مهاجم 27 ساله تاتنهام این روزها شرایطی عجیب را سپری می‌کند. پس از شکستگی دست سون، وی برای درمان به کشورش کوریای جنوبی سفر کرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش فوتبال لندن، کره جنوبی یکی از کشورهایی است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آن بالاست و طبق قوانین دولت بریتانیا، هر کسی که از کشورهای آلوده به ویروس کرونا به بریتانیا سفر کند باید خود را به مدت دو هفته قرنطینه کند. از سون هیونگ مین پس از ورود به انگلیس، تست کرونا گرفته شد و مشخص شد که او کاملا سالم است اما سون طبق قوانین باید دو هفته را در قرنطینه خانگی سپری کند زیرا دوران نهفتگی ویروس حدود دو هفته است. ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام در خصوص وضعیت سون گفته است:

"ما همه تابع قوانین هستیم. فکر می‌کنم مقامات دستورات لازم را به سون داده‌اند. من نظری در خصوص وضعیت سون نمی‌دهم چون من کسی نیستم و تخصصی [در زمینه پزشکی] ندارم. سون طبق قوانین موجود باید دستورات را اجرا کند و به همین علت ما او را بلافاصله در باشگاه در اختیار نخواهیم داشت. نمی‌دانم دقیقا چه زمانی سون را در دسترس خواهیم داشت. من فقط می‌دانم که باید از دستورات مربوط به سلامت پیروی کرد. " 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала