رزمایش انتقال نیروهای امریکایی به اروپا

© AFP 2023 / Janek Skarzynskiرزمایش انتقال نیروهای امریکایی به اروپا
رزمایش انتقال نیروهای امریکایی به اروپا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بزرگترین رزمایش انتقال نیروهای امریکایی به اروپا از روز شنبه آغاز می شود.
امریکا برای نخستین بار در ۲۵ سال، ۲۰ هزار نظامی به اروپا می‌فرستد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا برای نخستین بار در ۲۵ سال، ۲۰ هزار نظامی به اروپا می‌فرستد

به گزارش اسپوتنیک، ماریوش بواشچاک وزیر دفاع لهستان، در حساب کاربری خود در تویتر نوشت: بزرگترین رزمایش انتقال سربازان امریکایی از روز شنبه آغاز شده است.

بواشچاک نوشت: ما سالهاست که بزرگترین رزمایش  DEFENDER 2020 را آغاز کرده ایم و نزدیک به 37 هزار سرباز از جمله 20 هزار نیروی امریکایی در آن شرکت می کنند.

وی افزود: نخستین گروه از سربازان امریکایی از مرز لهستان عبور کرده اند.

به نقل از بولتن تحلیلی مرکز امنیت دولتی لهستان، رزمایش DEFENDER 2020 برای آزمایش انتقال سربازان امریکایی به اروپا انجام شده است.

در این سند آمده؛ این رزمایش، رزمایش ناتو نخواهد بود، بلکه سطح تقسیم بندی ارتش امریکاست. هدف اصلی این رزمایش توانایی ارتش امریکا برای انتقال نیروهای زمینی از پایگاهای امریکا به بنادر سواحل شرقی این کشور و سپس بندرگاه های اروپاست.

اعلام شده که پس از تخلیه تجهیزات نظامی از کشتی ها، آنها را با وسایل نقلیه زمینی به مناطق عملیاتی از طریق آلمان و لهستان به کشورهای بالتیک منتقل می کنند.

در عین حال، رزمایش DEFENDER 2020، سومین رزمایش نظامی در قاره اروپا از زمان جنگ سرد خواهد بود.

براساس این خبرنامه، در مجموع 37000 سرباز از ایالات متحده و همچنین کشورها و شرکای متفقین در این مانورها شرکت خواهند کرد. در این رزمایش نیروهای ویژه به ویژه نیروهای زمینی حضور خواهند داشت: فرماندهی لشکر، سه تیپ زرهی، تیپ توپخانه و همچنین یگان های پشتیبانی برای این نیروها. علاوه بر این، یگان های نیروی هوایی و نیروی دریایی ایالات متحده نیز شرکت خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала