Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینفانتینو: فوتبال پشت درهای بسته قابل تحمل نیست

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر جیانی اینفانتینو رییس فیفا Russia Eastern Economic Forum
جیانی اینفانتینو رییس فیفا  Russia Eastern Economic Forum - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا هم نظر خودش را در مورد تاثیرات ویروس کرونا بر فوتبال بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس فیفا می‌گوید برگزاری مسابقات فوتبال پشت درهای بسته در بلند مدت قابل تحمل نیست وی همچنین می‌گوید نباید ویروس کرونا را دست کم بگیریم یا زیاده روی کنیم.

Игроки сборной Швейцарии по футболу - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: تمام بازی‌های لیگ سوییس بخاطر کرونا ویروس لغو شد

به نقل از ای‌پی نیوز، برای دومین هفته پیاپی برخی از مسابقات سری آ از جمله مسابقه حساس یوونتوس-اینتر در رقابت قهرمانی، به دلیل شیوع ویروس کرونا، در غیاب تماشاگران برگزار خواهد شد. اینفانتینو به عنوان رییس فیفا، امروز قبل از جلسه‌ای با قانون گذاران فوتبال در ایرلند شمالی گفت:

"فکر نمی‌کنم برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته در دیدی بلند مدت، قابل تحمل باشد. در نهایت برگزار کننده هر رقابتی، باید تصمیمی را بگیرد که به صلاح آن رقابت‌هاست. یقینا در کوتاه مدت (برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگران) می‌تواند راهکاری برای گذر از این دوران باشد. اما نمی‌توان تصور کرد به مدت چندین ماه، مسابقات متعددی پشت درهای بسته برگزار شوند. "

مسابقات ملی بعدی در ماه مارچ فرا می‌رسد، جایی که قرار است ایتالیا در دیداری دوستانه به مصاف انگلستان برود. پیش از این مسابقه تیم ملی راگبی ایتالیا که قرار بود آخر هفته در ایرلند برگزار شود، به درخواست دولت دوبلین لغو شد. اینفانتینو در مورد برگزاری مسابقات ماه مارچ توضیح داد:

"در این برهه چیزی را کنار نمی‌زنم. امیدوارم هرگز به این مسیر نرسیم. نمی‌توانیم اوضاع را دست کم بگیریم و بگوییم چیز خاصی نیست ولی همچنین نباید دست‌پاچه شویم و زیاده روی کنیم. باید از دستور العمل مقامات پیروی کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала