Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقابل لیون کامبک می‌زنیم؛ یوونتوس- اینتر الکلاسیکوی دیگر است

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو میگوید به خود و تیمش اعتماد دارد که می‌توانند مقابل لیون نتیجه را برگردانند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره بیانکونری از شکست مقابل لیون ناامید است اما مطمئن است که آنها می توانند در خانه شرایط را تغییر دهند.

لیون - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیون 1 – یوونتوس 0؛ باخت بانوی پیر در ضعیف‌ترین شب ممکن

 در دیدار لیون و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، برای اولین بار از سال 2006، بیانکونری در یک بازی اروپایی حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و پس از شکست 1-0، مورد انتقادات زیادی قرار گرفت. کریستیانو رونالدو در این مورد به اسکای ایتالیا گفت:

"چنین چیزهایی ممکن است اتفاق بیفتد. فوتبال همین است. ما از اینکه شکست خوردیم، خوشحال نیستیم اما طبیعی است. تمام بازی های لیگ قهرمانان دشوار هستند. ما نا امید هستیم اما بازی برگشت را در خانه داریم و به خودمان اعتماد داریم. می توانیم نتیجه را تغییر دهیم و صعود کنیم اما اولویت ما در حال حاضر پیروزی در بازی بعدی است و بازی لیگ قهرمانان بعدا انجام خواهد شد. ما آرام، متمرکز و آماده بازی بعدی مقابل اینتر هستیم. "

دربی ایتالیا؟ مسابقه بسیار خوبی خواهد بود، همانند بازی رئال مادرید و بارسلونا که عصر یکشنبه برگزار می شوند. دیدار مقابل اینتر یکی از بازی های خوبی است که باید در آن به میدان برویم، مانند بازی برابر میلان یا لاتزیو. همه دوست دارند در این دیدارها بازی کنند. این یک بازی فوق العاده خواهد بود و ما سعی خواهیم کرد نمایش درخشانی ارائه دهیم.

دیدار یوونتوس و اینتر در سری آ ایتالیا در تورین و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала