Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان رئال دیدار برگشت برابر سیتی را از دست داد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس
سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس شب گذشته و در دقایق پایانی برابر منچسترسیتی با کارت سرخ از زمین اخراج شد و شانس حضور در بازی برگشت را هم از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، کاپیتان با تجربه رئال مادرید که بیشترین شمار کارت‌های سرخ را در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده و در دقیقه 85 بازی شب گذشته در برنابئو به دلیل خطایی که بر روی گابریل ژسوس مرتکب شد، کارت سرخ گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رئال 1 – سیتی 2؛ تنها دی‌بروینه برای بردن رئال کافی بود

او در شرایطی تیمش را ده نفره گذاشت که رئالی ها با بی قراری برای زدن گل مساوی بازی تلاش می کردند. در دقیقه 78 گابریل ژسوس با گلزنی برای سیتی بازی را به تساوی کشید و گل دقیقه 83 دی بروینه از روی نقطه پنالتی و در پی خطای کارواخال برروی استرلینگ، سیتی را پیش انداخته بود. دقایقی بعد از گل دی بروینه و در شرایطی که رئالی ها برای جبران گل این بازیکن بلژیکی می کوشیدند، راموس از زمین اخراج شد تا کار گلزنی برای تیمش سخت تر شود.

دراین صحنه بازیکنان سیتی در حال ترتیب دادن یک حمله روی دروازه مادریدی ها بودند که گابریل ژسوس با خطای راموس متوقف شد و از آنجا که او جلوترین بازیکن تیمش در این صحنه بود، راموس از داور کارت سرخ مستقیمی گرفت که به منزله غیبت او در بازی حساس ورزشگاه اتحاد خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала