Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامه‌ی سرگشاده هوادار 10 ساله لیورپول به رسانه‌ها

© REUTERS / Carl RecineФанаты с баннерами в поддержку Мохамеда Салаха и Юргена Клоппа на мачте между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Фанаты с баннерами в поддержку Мохамеда Салаха и Юргена Клоппа на мачте между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از هوادران خوردسال لیورپول طی نامه‌ایی تقاضای خود را به شرکت‌های حمایتی باشگاه و تلویزیون مطرح نمود.

به گزارش اسپوتنیک، یک هوادار 10 ساله لیورپول نامه‌ای سرگشاده نوشته و از باشگاه و شرکت‌های تلویزیونی خواسته که توجه بیشتری به هواداران نشان دهند.

هفته گذشته آخرین بازی‌های لیگ برتر برای تلویزیون جابجا شد و شامل نقل مکان بازی خارج از خانه سرخ‌ها در برایتون به دوشنبه 20 اپریل گردید در حالیکه دیدار برگشت دربیمرسی‌ساید ماه آینده به پارک گودیسون (روز دوشنبه 16 مارچ) منتقل شده است.

تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول 3 – وستهم 2؛ سلطنت سرخ‌پوشان در لیگ برتر ادامه دارد

"اسپریت آف شانکلی" نامه‌ای از طرف هوادار جوان سرخ‌ها به نام توماس را نشر کرده که به باشگاه فرستاده شده و بیانگر احساسات مشترک بسیاری از هواداران است که معتقدند هنگام اتخاذ چنین تصمیماتی مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

در این نامه آمده است: اف‌سی لیورپول عزیز

"اسم من توماس است، من 10 ساله هستم. قبلاً مشکوک بودم اما اکنون یک مومن هستم. من قصد داشتم مادر و پدرم را به خانه و لیورپول تماشا کنم و آن را دوست داشته باشم. اما من غمگین هستم که نمی توانم به برخی از بازی‌های مهم ما که پیش رو داریم بروم. دو بازی دوشنبه شب، دوشنبه دیگر برگزار می‌شود. دو بازی عظیم برای ما که واقعاً دوست داشتم به آن بروم. حتی بدتر از این مثل شب گذشته، مادر و پدرم می‌گویند که من حتی نمی‌توانم آنها را بر روی تلفن تماشا کنم، زیرا آنها در شب دروس مکتبم است. مادر و پدر من هم ناراحت هستند. از آنها انتظار می‌رود در ماه اپریل یک سفر 570 مایلی با سفر به برایتون را انجام دهند. به احتمال زیاد آنها به دو روز مرخصی احتیاج دارند و چون برای رسیدن به آنجا به وسایل نقلیه عمومی متکی هستند. مجبورند هزینه هتل را بپردازند تا هزینه آن را اضافه کند. آنها فکر می کنند این بسیار اشتباه است."

توماس در ادامه نامه‌اش نوشته است: "مثل طرفداران وست‌هام که در یک روز کار از لندن آمده اند. چرا اینقدر هوادارانی که به مسابقات می روند فکر نمی‌شود؟ آنها بازی را به همان شکلی که هست می سازند. بدون ما کل تصورات فوتبال تغییر می‌کند. من همان سؤال را ازاسکای و آمازون می‌پرسم، همه کسانی که این تصمیمات را می‌گیرند تا شروع به حرکت کنند، اما می‌دانم جواب آنها چه خواهد بود. ما پول را پرداخت کرده‌ایم و باشگاه‌ها توافق کردند. LFC ما را خانواده می نامد، اما LFC باید موافقت کند که یک قطعه منتقل شده باشد. من می پرسم آیا می توانید هنگام تصمیم گیری به من و هزاران نفر از من فکر کنید. ما در هر بازی برای کمک به تیم در آنجا هستیم، شما برای کمک به ما چه خواهید کرد؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала