Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو مارتینز پیش از فوتبال چه می‌کرد؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برادر لاوتارو فاش کرد که ستاره اینتر اول رشته ورزشی دیگری را انتخاب کرده بود.

به گزارش اسپوتنیک، "ژانو" برادر كوچكتر لاوتارو مارتینز فاش كرد كه برادر بزرگترش تقریباً تصمیم به دنبال حرفه‌ای بسکتبال داشت تا اینکه در فوتبال بازی کند.

برادر وی در مصاحبه‌ای با خبرنامه آرجانتینی Infobae.com  اظهار داشت: "وقتی همه در {باهیا بلانا} با هم بودیم، دو نفر مقابل دو نفر در ویلا بازی کردیم. این پدر من و من در برابر آلن و لاوتارو بودیم. وقتی لاتارو 15 ساله بود، تقریباً بسکتبال را انتخاب کرد وقتی پیرمردی از او خواست که بین این دو ورزش تصمیم بگیرد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مارتینز: بازی کردن کنار «مسی» امتیاز و افتخار بزرگی است

ژانو مارتینز که خود یک ستاره بسکتبال آرجانتین در حال ظهور است، پس از آن در مورد افتخارش به خاطر برادر بودن با لاوتارو صحبت می‌کند که امسال در دومین فصل حضور خود با اینتر نمایش درخشان دارد.

وی در ادامه سخنان خود درباره اینكه چگونه "روملولوكاكو" تصمیم به جابجایی پیراهن با وی گرفت، صحبت كرد: "ما به میلان رفتیم تا تولد او را ببینیم و ما با روملو صحبت کردیم زیرا او خیلی خوب اسپانیایی صحبت می‌کند و من به او گفتم که بسکتبال بازی می‌کنم. سپس از طریق برادرم به او گفتم كه اگر او پیراهن اینتر را به من بدهد، پیراهن خود را برای او ارسال می‌كنم. نکته دیوانه کننده این است که او آن را دریافت کرد، عکس گرفت و در اینستاگرامش منتشر کرد."

در پایان وی درباره آنچه او و سه برادرش با هم دوست هستند صحبت کرد: "ما چهار نفر سرسخت هستیم. من می‌گویم که ما بسیار شبیه رزمندگان هستیم. همه ما شخصیت‌های بسیار قدرتمندی داریم. لاوتارو تکانشی است و من هم همینطورم. من اعتراض زیادی می کنم."

لاوتارو در تابستان سال 2018 از سوپرلیگ آرجانتین (رسینگ‌کلپ) با قرارداد 20 میلیون یورویی به اینتر پیوست و اکنون خود را به عنوان یکی از بالاترین مهاجمان با ارزش در جهان معرفی کرده است. این فصل، بازیکن ملی پوش آرجانتینی در 30 مسابقه 16 گل به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала