افزایش جان باخته‌گان در ایتالیا به دلیل کرونا ویروس

© REUTERS / Twitter / @DAXA_TWافزایش جان باخته‌گان در ایتالیا به دلیل کرونا ویروس
افزایش جان باخته‌گان در ایتالیا به دلیل کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تعداد کشته شدگان کروناویروس در ایتالیا به 12 نفر رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، آنجلو بورلی، رئیس دفاع مدنی ایتالیا امروز چهارشنبه 26 فبروری در یک کنفرانس مطبوعاتی در رم اعلام کرده است که تعداد جان باختگان ناشی از کروناویروس در ایتالیا به 12 نفر افزایش یافته است که در مجموع 374 تن از ابتدای این بیماری همه گیر ثبت شده است.

تیم فوتبال آربی لایپزیگ  Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - РБ Лейпциг - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سری‌آ درگیرِ کرونا؛ دربی ایتالیا هم بدون ‌تماشاگر شد

پیش از این وزیر ورزش ایتالیا به صورت رسمی اعلام کرد شیوع ویروس کرونا باعث خواهد شد حساس‌ترین بازی هفته آینده سری‌آ بدون حضور تماشاگران برگزار شود. یکم مارس در دربی ایتالیا، یوونتوس میزبان اینتر خواهد بود. بازی قبلی اینتری‌ها مقابل تورینو هم به دلیل مشابه لغو شده بود.
مقامات ایتالیایی با گسترش غیرمنتظره بیماری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در کشورشان پیشتر چهار مسابقه از رقابت‌های سری‌آ را که قرار بود ابتدای هفته جاری برگزار شود به تعویق انداخته بودند. از سوی هم فدراسیون راگبی ایتالیا نیز روز دوشنبه اعلام کرد که کلیه رقابت‌های لیگ قهرمانی این کشور که قرار است پایان هفته جاری برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
کمیته ملی صحت چین امروز چهارشنبه درباره آخرین آمار قربانیان این ویروس نوشت که تعداد قربانیان به 2715 نفر رسیده و 29 هزار و 745 نفر نیز از این ویروس بهبود یافتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала