Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صلاح از لیورپول جدا می‌شود؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر محمد صلاح
محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول در مورد فروش 130 میلیون پوندی صلاح فکر می‌کند، کرگر با صحبت‌های خروجی در میان پیوندهای مگاپاپ و سانچو اشتباه گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، جیمی کرگر ستاره پیشین لیورپول، محمد صلاح مهاجم مصری را مرد مهمی در آنفیلد می داند اما اعتراف می‌کند که همه مانند او نظر ندارند.

Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
نویل: صلاح از لیورپول برای رسیدن به رئال و بارسا استفاده می‌کند

جیمی کرگر در حالی که لیورپول پیشنهاد 130 میلیون پوندی (168 میلیون دالری) برای محمد صلاح را در نظر می‌گیرد، با اینكه گفته می‌شود مهاجم مصری علی رغم پیشنهاد خیره‌كننده‌ای كه در آنفیلد دارد، "كم ارزش" ارزیابی می‌شود.

این بازیکن 27 ساله و پر طرفدار 44 بار در فصل اول خود در مرسی‌ساید موفق به گلزنی شد. او در رقابت‌های فعلی هم 19 بازی انجام داده که در پیروزی 3-2 برابر وستهام در روز دوشنبه نیز گلزنی کرد و با تعداد کمی از پاس گل‌ها همچنان در ترکیب قرار دارد.

کرگر اما معتقد است که بسیاری با خوشحالی با قیمت مناسب به دنبال صلاح هستند. او به  اسکای اسپورت گفت: "من فکر می‌کنم محمدصلاح توسط کسانی که در خارج از کشور هستند اما به عنوان طرفداران لیورپول در سطح جهانی دیده می‌شود، فکر می کنم او کم قدردانی شده است."

او گفت: "مطمئناً از فصل اول او کاری که اکنون انجام می دهد، کمی افت کرده است. اما او هرگز در یک فصل 47 گل دیگر را به ثمر نمی‌رساند. من با هواداران لیورپول صحبت می‌کنم و به رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنم، فکر می کنم لیورپول شش بازیکن درجه یک دنیا را دارد. فکر می کنم آنها دروازه‌بان، ترنت الکساندر-آرنولد، ویرجیل‌فان دایک، سادیو مانه، روبرتو فیرمینو و صلاح را دارند."

وی اضافه کرد: "هیچ راهی نیست که آنها آلیسون یا فان‌دایک را بفروشند. اما اگر شما برای صلاح 130 میلیون پوند به آنها پیشنهاد می کردید، آنها در مورد آن فکر می کردند. به همین دلیل می گویم که او کم ارزش است."

لیونل مسی تنها مردی است که وقتی از تابستان سال 2017 گلزنی می‌کند، بالاتر از صلاح قرار دارد اما لیورپول با حرکات پول زیادی برای امثال کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن و جادون سانچو از بوروسیا دورتموند در ارتباط است.

کرگر اضافه کرد: "صلاح قصد دارد توپ را از دست بدهد اما او نیز قصد گلزنی دارد. صلاح خیلی هم کمک می کند. فقط لیونل مسی از زمان پیوستن به لیورپول در لیگ 5 لیگ برتر اروپا از صلاح بیشترین گل و پاس را دارد."

وی گفت: "نکته بزرگی که من در مورد او دوست دارم این است که او هرگز مصدوم نمی‌شود. شما می بینید که لیورپول بازی می کند و او هفته و هفته در آنجا است. نود و هفت حضور از 102 (اکنون 98 از 103)."

ستاره پیشین سرخ‌ها افزود: "اگر دقایقی به هر گل نگاه می کنید، ممکن است دیگران هم باشند. اما اگر من یک مدیر هستم می‌خواهم کسی که هفته و هفته را در آنجا بازی می کند، هرگز یک بازی را از دست ندهید و تحویل بگیرید. صحبت‌هایی در مورد کیلیان امباپه رویای لیورپول وجود دارد. شاید این واقع بینانه نباشد. جادون سانچو نیز صحبت می‌کند. این احتمالاً برای هر تیم برتر لیگ برتر واقع بینانه است. امباپه در سطح جهانی است، شاید این مرد بتواند از مسی و رونالدو سبقت بگیرد. سانچو در آستانه قرار گرفتن در سطح جهانی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала