Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا – ناپولی؛ استقبال از آبی‌اناری‌ها در سن‌پائولو

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا به ایتالیا سفر کرده تا کارش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل ناپولی آغاز کند.

به گزارش خبرورزشی، سن‌پائولو میزبان یکی دیگر از دیدار‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. ناپولی امشب 11:30 در ورزشگاه سن‌پائولو از بارسلونا میزبانی می‌کند، جدالی که نخستین بازی رسمی این دو تیم است. قضاوت این دیدار به فلیکس بریش آلمانی سپرده شده است.

شرایط موجود بارسلونا:

شاگردان ستین این روز‌ها می‌توانند سرنوشت‌شان در ادامه فصل و جایگاهی که پایان فصل خواهند داشت را تعیین کنند. مسیرشان در لیگ قهرمانان را بروند و با وجود نوسانی که داشته باشند به فینال برسند. 2 فصل پایانی حذف‌های تلخی را تجربه کرده‌اند و یک تلخی دیگر را هواداران تحمل نخواهند کرد. کاتالان‌ها نسبتاً قرعه خوبی دارد و با وجود بحران مصدومیت در خط حمله، می‌تواند به تکنیک و خلاقیت لئو مسی دل ببندد.

آبی‌اناری‌ها اگر در سن‌پائولو نتیجه خوب بگیرند صعودشان دور از دسترس نخواهد بود. نکته مثبت میزبانی‌شان در بازی برگشت است. از طرفی می‌توانند با بازی خوب همراه با نتیجه خوب در ایتالیا، با روحیه عالی به استقبال ال‌کلاسیکو بروند. دیداری که می‌توان آن را فینال لالیگا نامید.

وضعیت این روزهای ناپولی تحت هدایت کرگدن:

این پرسش در حال حاضر هم نزد هواداران ناپولی وجود دارد که چرا جنارو گتوسو جانشین کارلو آنچلوتی شد! پارتنوپی تحت هدایت کرگدن بد نبوده، اما بعید است با او آینده‌ای داشته باشد. به هر حال وضعیت‌شان پس از دیدار با یوونتوس و آن برد شیرین بهتر شده و در 5 بازی اخیر سری‌آ موفق به کسب 4 برد شده‌اند.

رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد هم برای ناپولی دشوار شده است. اکنون باید امتیاز‌های از دست رفته را جبران کنند. در لیگ قهرمانان هم قرعه سختی دارند و باید به مصاف یکی از مدعیان قهرمانی بروند. برای صعود ناپولی شانس کمی قائل هستند، اما هیچ چیز غیرممکن نیست. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی را در سن‌پائولو شکست داده می‌تواند بارسا را هم غافلگیر کند. اگر کرگدن نقطه ضعف بارسا در دفاع را شناسایی کرده باشد می‌تواند به یکی از آرزوهایش برسد.

مصدومان و محرومان

امین یونس و کوین مالکویی مصدومان ناپولی در شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هستند. لوئیس سوارس، جوردی آلبا و عثمان دمبله هم بازیکنان کلیدی بارسلونا هستند که در جدال با ناپولی غایب خواهند بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала