سرپرست ولایت بغلان به کارش ادامه می دهد

عضو شوید
عبدالقدیم نیازی، سرپرست ولایت بغلان در یک نشست خبری اعلام کرد که در مقر ولایت بغلان است و معترضان به خانه های شان برگشته اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از هشت صبح، عبدالقدیم نیازی نیازی در یک نشست خبری کوتاه که در دفتر مطبوعاتی ولایت بغلان محل کار آقای نیازی گفته است، می گوید که معترضان برای ملاقات و گفتگو با او وارد محوطه مقام ولایت بغلان شده بودند. اما پس ورود به محوطه "عکس داکتر عبدالله عبدالله را بلند کردند و هیاهو به راه انداختند".

به گفته او در حاضر نیروهای امنیتی از ساختمان ولایت حفاظت می کنند.

عبدالله برای ولایت جوزجان والی جدید معرفی کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عبدالله برای ولایت جوزجان والی جدید معرفی کرد

آقای نیازی پس از آن که هواداران دسته انتخاباتی «ثبات و همگرایی» به رهبری داکتر عبدالله عبدالله، مصطفی محسنی را به عنوان والی جدید بغلان معرفی کردند، بیان کرد.

سرپرست ولایت بغلان می افزاید که نیروهای امنیتی به دلیل مانع ورود معترضان به دفتر مقام ولایت نشدند که آنها غیر نظامی بودند.

دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی پس از نپذیرفتن نتیجه انتخابات، روز شنبه هفته جاری روند گزینش والی برای ولایت ها را آغاز کرد، این دسته انتخاباتی تا کنون در کنار بغلان، برای ولایت های جوزجان، سرپل نیز والی معرفی کرده است. همچنان والی پنجشیر نیز در همایشی اعلام کرد که از «دولت همه شمول» حمایت می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала