Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: قبل از ال کلاسیکو باید سیتی را شکست دهیم

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست تیمش برابر لوانته در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار حساس ال کلاسیکو در مقابل تیم لوانته شکست خورد و صدر جدول را یک بار دیگر به بارسلونا داد.

زیدان سرمربی کهکشانی ها پس از این شکست غیر منتظره در آستانه دو دیدار حساس تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان و لالیگا در نشست خبری به خبرنگاران گفت: در نیمه اول موقعیت های زیادی روی دروازه حریف مان داشتیم و فقط گل نزدیم. گل یکی از مهم ترین جیزها در فوتبال است. اگر بازی را خوب ببینید آنها در در یک نیمه دوم فقط یک بار به دروازه ما رسیدند و همان موقعیت هم تبدیل به گل شد. در یک هفته ما 5 امتیاز است دادیم. هفته بسیار مهمی در پیش داریم که و باید به روند برد های مان دوباره برگردیم. باید شکست ها را فراموش کنیم.

سرمربی رئال مادرید در دادامه گفت: امشب برای گلزنی مشکل داشتیم و با وجودی که بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم، در تمام کردن و گل زدن ضعف داشتیم. از حالا به سیتی و ال کلاسیکو فکر میکنم.

زیدان در خصوص مصدومیت مجدد ادن هازاد ستاره تیمش نیز گفت: او از همان ناحیه قبلی مصدوم شده و کمی بخاطر او نگران هستم. امروز وضیت او بیشتر مشخص خواهد شد.

 

 

 

 

 

سرمربی رئال مادرید در مورد دیدار هفته آینده و الکلاسیکو نیز گف: با این دو نتیجه بدی که گرفتیم باید در الکلاسیکو پیروز شویم. ولی قبل از این بازی سیتی را در لیگ قهرمانان شکست دهیم.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала