Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استرلینگ: رئال مادرید یک باشگاه خارق العاده است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر استرلینگ
استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در فاصله چند روز مانده به دیدار حساس تیم های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی در لیگ قهرمانانان، ستاره من سیتی به توصیف و تمجید کهکشانی پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله حذفی لیگ قهرمانان میان تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی برگزار خواهد شد.

این مسابقه در شرایطی برگزار میشود که حریف رئال مادرید در شرایط روحی خوبی نیست، زیرا به بتازگی و برای دو سال به دلیل دور زدن قوانین مالی یوفا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شده است.

حالا در فاصله هفت روز مانده به این دیدار حساس روزنامه  آ اس مصاحبه داغی با ستاره منچسترسیتی رحیم استرلینگ انجام داده است.

استرلینگ به روزنامه آ اس گفت: من در سیتی هستم و واقعاً خوشحال هستم. اما میخواهم بگویم رئال مادرید یک باشگاه خارق العاده است ، وقتی پیراهن سفید را می بینید دقیقاً می دانید این باشگاه چیست. به نظرم این باشگاه خیلی بزرگ است.

رئال ماردید خرید این ستاره ریزنقش در تابستان را در اولویت های کاری خود قرار داده و میخواهد با رقمی درشت ستاره منچسترسیتی را جذب کند.

هر چند مدیران رئال میدانند خرید استرلینگ کار آسانی نیست. وی در حال حاضر با دستمزد حدود 300000 پوند در هفته در سیتی بازی میکند و قراردادش نیز تا سال 2023 با سیتی اعتبار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала