شتاب دادن چین به آزمایش های بالینی داروهای جدید برای درمان کرونا

CC BY 2.0 / NIAID-RML / شتاب دادن چین به آزمایش های بالینی داروهای جدید برای درمان کرونا
شتاب دادن چین به آزمایش های بالینی داروهای جدید برای درمان کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های چین از سرعت بخشیدن آزمایش های بالینی 5 دارو برای درمان ویروس کرونا خبر داد.
چین از زمان آغاز آزمایش واکسن ویروس کرونا خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
چین از زمان آغاز آزمایش واکسن ویروس کرونا خبر داد

به گزارش اسپوتنیک، چن شیفی معاون اداره دولتی کنترل داروهای چین گفت: مقام های چین تحقیقات و آزمایشات بالینی 5 دارو را که می توانند در درمان نوع جدید ویروس کرونا مؤثر باشند، سرعت داده اند.

نام این داروها فاش نشده اما تأکید می شود، که «روند رسیدگی و تصویب در این پیوند با اولویت درجه اول آغاز شده است».

آقای شیفی همچنین گفت: بیش از 80 کلینیک برای معالجه و تشخیص بیماری جدید از جمله از داروهای طب سنتی چینایی استفاده کرده اند، که نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته است.

پیش از این گزارش شده بود، که آزمایش های بالینی واکسن برای نوع جدیدی از کرونا ویروس در چین، زودتر از پایان اپریل آغاز نمی شود.

همچنان سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه اعلام كرد، كه انتظار دارد در دو هفته نتایج دو آزمایش دارویی برای نوع جدید كروناویروس در سه هفته دریافت كند. در یکی از آزمایشاتی که به دنبال یافتن دارویی برای مقابله با کروناویروس است، ترکیبی از دو داروی اچ آی وی، لوپیناویر و ریتونوویر، آزمایش می شود و تحقیق دوم درباره داروی ضد ویروسی است.

یادآوری می کنیم، که در اواخر ماه دسامبر، مقام های چینایی از شیوع سینه بغل با منشا ناشناخته در ووهان، ولایت هوبئی خبر دادند. عامل ایجاد کننده بیماری نوع جدیدی از کروناویروس بود، که در 11 فیبروری سازمان بهداشت جهانی به این بیماری نام کووید -19 را داد.

تا تاریخ 21 فیبروری شمار مبتلایان آلوده به این ویروس در چین از 75 هزار نفر فراتر رفته و 2236 نفر در اثر این بیماری مرده اند و   18.2 هزار بیمار بهبود یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала