Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی کامل سیتی برای بازی با کهکشانی‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به دلیل به تعویق افتادن بازی لیگ برتری، تیم فوتبال منچسترسیتی برای بازی با رئال‌مادرید کاملا آماده شد.

به گزارش اسپوتنیک، اگر بعد از شکست سیتی برابر تاتنهام از پپ گواردیولا می پرسیدید که سناریوی مناسب برای ایجاد اختلاف در رئال‌مادرید چه خواهد بود، قطعاً نمی گفت یک بازی به تعویق افتاده و ممنوعیت یوفا.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچسترسیتی 2 – وست‌هام 0؛ سیتیزن‌ها محرومیت را با برد پاسخ می‌دهند

سرمربی تیم سیتی می‌گوید: "بعد از به تعویق افتادن بازی و تعطیلات زمستانی، تقریباً سه هفته بدون مسابقه برای ما بود. شما آن را کمی احساس کردید، اما فکر می‌کنم ما در کل بازی خوبی انجام دادیم. آشفتگی وجود داشت، شما می‌توانید در برخی از بازی‌ها در طول فصل آنرا مشاهده کنید اما در پایان این یک عملکرد مناسب و معقول بود."

اگر سیتی مجبور بود با این آشفتگی و با فشار سقوط حُكم یوفا در این زمینه وارد بازی لستر شود، می‌توانست داستان دیگری باشد.

تیم براندن راجرز چهار امتیاز کمتر از سیتی، پشت سر این تیم قرار دارد و یک آزمایش بسیار عالی‌تر از آن با وستهام بود که چهارشنبه شب در ورزشگاه اتحاد انجام شد، اما، پیروزی مقابل وستهام به فیروزه‌یی‌ها اعتماد به نفس لازم را برای حضور در چند هفته مهم فصل داد.

ده‌بروین عالی ظاهر شد اما رودری بهترین عمل‌کرد خود را نشان داد و هر دو هفته آینده در پیروزی سیتی مقابل رئال‌مادرید در ترکیب خواهند بود در حالی که بازگشت لاپورت ثبات را در دفاع سیتی‌زن‌ها ایجاد می‌کند که در این فصل در اوج بوده است.

تعویق افتادن بازی در پایان به سیتی کمک بزرگی در آماده سازی این تیم برای مقابله با رئال‌مادرید نمود. فرصتی برای بازیکنان است که می‌توانند بعد از پنج روز بررسی و صحبت کردن از فوتبال، این حرف را بزنند و از همه مهمتر دوباره به ریتمی برگردند که پیش از بازی که اکنون مهمتر از آن است قبل از پیروی از تحریم‌های یوفا.

البته این در حالیست که من‌ستی آزمایش سختی در روز شنبه قبل از سفر چهارشنبه به برنابئو دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала