Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ گواردیولا به آینده‌اش در سیتی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد تحت هر شرایطی در سیتی خواهد ماند مگر اینکه باشگاه، او را اخراج کند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی بعد از اتمام دیدار تیمش مقابل وستهام در کنفرانس خبری شرکت کردو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. عمده‌ترین بخشی از صحبت‌های گورادیولا در پیوند به محرومیت سیتی از حضور در رقابت‌های اروپایی در دو فصل آینده است.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچسترسیتی 2 – وست‌هام 0؛ سیتیزن‌ها محرومیت را با برد پاسخ می‌دهند

گواردیولا در پاسخ به این پرسش که آیا او پس از محرومیت سیتی از تیم جدا خواهد شد، گفت:«اگر مرا اخراج نکنند، همین جا خواهم بود. باشگاه باید بجنگد و من به عملکرد باشگاه در طول این مدت 100% اطمینان دارم. سران باشگاه کاملا دراین باره به من توضیح داده اند. این شرایط و ماجرا تمام نشده و تا زمانی که تکلیف مشخص نشود، باید بازی کرد و بازی کرد و همین اتفاق هم رخ خواهد داد».

سرمربی سیتی‌زن‌ها در ادامه صحبت‌هایش در این خصوص اظهار داشت:«چرا باید بروم؟ من یک ماه پیش گفتم که از این باشگاه خوشم می آید و دوست دارم در سیتی باشم. چرا باید از این تیم جدا شوم».

شاگردان پپ که با شوک تحریم یوفا مواجه شده‌اند در این دیدار را با قدرت آغاز کرد و با دو گلی که به ثمر رساند راه را در ادامه بازی برای خود همواره کرد و در پایان بازی با نتیجه 2 بر صفر برابر وستهم به برتری و  3 امتیاز دست یافتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала