Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: رونالدو یک مهاجم شکارچی است

© AFP 2023 / Josep LagoФутболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле
Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی بارسلونا در تازه‌ترین صحبت‌هایش به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، مهاجم نام‌دار بارسلونا از ادامه روند گل‌زنی‌های فوق ستاره پرتگالی یوونتوس شگفت‌زده نشده و از درخشش این ستاره فوتبال در برابر دوازه‌بانان ستایش کرد.

Игрок FC Barcelona Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آمریکا مقصد بعدی مسی؟

مسی در گفتگو با روزنامه اسپانیایی موندودپورتیوو در پاسخ این پرسشی در مورد عملکرد اخیر رونادو گفت:«این که او به روند گلزنی خود ادامه دهد، طبیعی است. او یک مهاجم درنده است و دوست دارد گلزنی کند. هر روزی که به بازی ادامه دهد، گلزنی خواهد کرد. او به عنوان یک مهاجم ویژگی های خوب بسیاری دارد و در بدترین شرایط خود نیز می تواند به راحتی یک توپ را به گل تبدیل کند».

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در ادامه صحبت‌هایش در پیوند به بلند رفتن سنش و رسیدن به دوران بازنشستگی اظهار داشت:«واقعیت این است که سن هر کسی بالا می رود و او متوجه نمی شود اما من احساس خوبی دارم. احساسم بهتر از سال های اخیر است و با این که گلزنی نمی کنم اما از نظر فیزیکی و در پاهایم احساس خوبی دارم».

رونالدو که ماه گذشته 35 ساله شد در 11 بازی پیاپی در رقابت های سری آ گلزنی کرده تا رکوردهای گل های زده خود در این فصل را به عدد 24 برساند. در همین حال مسی در 4 بازی اخیر خود موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده اما در سه بازی اخیر 6 پاس گل ارسال کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала