Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر در زمستان اریکسن را می‌خواست

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله‌گونر سولسشر سرمربی منچستریونایتد می‌خواست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، اریکسن را برای منچستریونایتد بخرد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله‌گونر سولسشر در طول پنجره نقل و انتقالات زمستانی می‌خواست کریستین اریکسن را به منچستریونایتد اضافه کند، ادعایی که از سوی اگی‌هاریدی سرمربی دانمارک مطرح شده است.

هاریدی به "ویاسپورت" درباره حضور تالیسمن در برنامه‌های خود گفت: "در انگلستان باشگاه‌هایی بودند که به او علاقه مند بودند."

وی گفت: "منچستریونایتد به کریستین اریکسن علاقه‌مند بود. من می دانم که اوله گونر می‌خواست. شیاطین سرخ تنها کسانی نبودند که نگاه‌های تحسین برانگیز را به سمت یک ستاره با استعداد و 28 ساله توجه کرده بودند. رئال‌مادرید خواستار دیرینه برای جذب این بازیکن خلاق و اثبات شده بود."

هاریدی افزود: "صحبت از رئال‌مادرید و بخشی از بارسلونا بود، اما بیشتر رئال مادرید. اما در این راه، اینتر و کونته علاقه خود را نشان دادند و آنها علاقه واقعی به کریستین نشان دادند و این مهمترین چیز بود."

اریکسن معتقد است که او انتخاب صحیحی را انجام داده است و ستاره سابق اسپورز اعتراف کرد که فرصتی برای ماندن در انگلستان با یونایتد داده زیرا می‌خواست یک شروع تازه داشته باشد.

وی در مورد علاقه اولدترافورد به خبرنگاران گفت: "چند سال است اما هرگز واقعاً محتمل نبود. البته ما با آنها صحبت كردیم و آنچه را ممكن بود و آنچه ممكن نیست، شنیدیم. اما در پایان من شخصاً یک چالش جدید را می‌خواستم. حضور در لیگ برتر یک راه حل آسان بود."

وی اضافه کرد: "مطمئناً ماندن در تاتنهام یک راه حل بود اما برای من این فقط به این نتیجه رسید که بخواهم یک چالش جدید را در یک کشور جدید امتحان کنم. هنگامی که اینتر آمد، واقعاً انتخاب سختی نبود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала