آغاز حملات بمب افکن های سو-24 در سوریه

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovسو 24
سو 24 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیارات بمب افکن ثقیل سو-24 قوای هوایی- فضایی روسیه به حملات هوایی علیه تروریستها در قلمرو سوریه آغاز نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه مرکز آشتی جناح های متخاصم در سوریه آمده است که طیارات بمب افکن SU-24 روسی غرض جلوگیری از هجوم تروریست ها بر نیروهای مسلح سوریه و حمایت از نیروهای دمشق، مواضع تروریستها را بمبارد نمودند و این حمله هوایی روسیه به نیروهای سوریه امکان آنرا مساعد نمود تا حملات تروریست ها را با موفقیت دفع کنند.

Российский фронтовой бомбардировщик Су-24 готовится к вылету с авиабазы Хмеймим в сирийской провинции Латакия - اسپوتنیک افغانستان
سوریه مجز با طیارت سو-24 ام 2 شده است

مرکز آشتی جناح های متخاصم در سوریه اعلام كرد: شبه نظامیان طرفدار ترکیه با حمایت نیروهای توپچی ترکیه، مواضع نیروهای سوریه را در منطقه كمیناس و نایاراب هدف قرار دادند.

گفته میشود که برای جلوگیری از تعرض تروریستها در عمیق خاک سوریه، طبق تقاضأ مقامات سوریه، قوماندانی قوای هوایی و فضایی روسیه مستقر در سوریه طیارات SU-24 را اعزام نمود که عاجل تروریستها را هدف قرار دادند. حمایت هوائی روسیه به نیروهای سوریه امکان آنرا مسیر ساخت تا حملات تروریستها را دفع نماید.

در نتیجه این زدوخوردها، نیروهای دشمن یک عراده تانک، 6 ماشین محاربوی و 5 موتر پیکاپ مجهز با ماشیندار های ثقبل را از دست دادند. و مجبور به عقب نشینی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала