Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بررسی حمایت‌های مالی سیتی از سوی یوفا

© AP Photo / Dave ThompsonБолельщики на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Болельщики на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوفا قرار است که بیانیه‌های حامیان مالی منچسترسیتی در سال 2016 را بررسی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از روزنامه گاردین، ​​هیئت انضباطی بازی اقتصادی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در حال انجام تحقیقات بیشتر درباره میزان حمایت مالی "ابوظبی" در سال 2016 از منچسترسیتی است.

قهرمان لیگ برتر جمعه گذشته با تحریم 25 میلیون پوندی و محرومیت دوساله از لیگ قهرمانان اروپا روبرو شد.

ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال سقوط سیتی به لیگ دسته یک انگلیس

پس از تحقیقات یوفا در مورد چگونگی اعلام اسپانسرهای این تیم بین سالهای 2012 تا 2016، "نقص‌های بسیار جدی" در قوانین FFP پیدا کردند.

در حالی که هیئت کنترل مالی باشگاه‌های اروپایی (CFCB) و اتاق تحقیق، اعلامیه‌های این باشگاه را از سال 2016 تصویب کرده بودند، طبق یافته‌های اشپیگل در 2018، حالا باید تصمیم بگیرد که آیا آنها می‌توانند این باشگاه را بپذیرند یا خیر.

باشگاه و شرکت هواپیمایی اتحاد بارها و بارها هرگونه پیشنهادی را مبنی بر این که توافق نامه حمایت مالی 57.5 میلیون پوندی از هر طریقی را رد کرده اند.

اتحاد در بیانیه‌ای نگاشته است: "تعهدات مالی شرکت هواپیمایی که با همکاری این باشگاه و گروه گسترده‌تر فوتبال منچسترسیتی" همراه است، همیشه و تنها مسئولیت شرکت هواپیمایی اتحاد بود.

یوفا همچنین باید موضوع پیرامون رابطه بین مالک سیتی شیخ منصور و حامی مالی "ابوظبی" را حل کند.

مقررات FFP با هدف جلوگیری از استفاده هرگونه تمهیدات مربوط به حمایت مالی به عنوان یک پشتیبان جهت انتقال سرمایه‌های بیشتر به یک باشگاه و دور زدن محدودیت‌های سرمایه گذاری در مالکیت، انجام می‌شود.

در جریان تحقیقات سال 2014 که با توافق منصرف شدن سیتی برای پرداخت تسویه حساب به پایان رسید PwC فهمید که سه حامی در شرکت سرمایه گذاری آبر، شرکت ارتباطات از راه دور اتصالات و اتحاد با منصور گره خورده‌اند.

حل و فصل عملاً به این معنی بود که یوفا مجبور به نتیجه گیری در مورد این موضوع نبود، اما اتاق تحقیق اکنون ممکن است مجبور شود تصمیم بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала