Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باید به سولسشر فرصت داد؛ تیم‌های سابق‌ام شانس‌های قهرمانی یورو لیگ هستند

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر رابین فن پرسی
رابین فن پرسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رابین فن‌پرسی مهاجم پیشین تیم ملی هالند از زمان دادن به سرمربی یونایتد حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شیاطین سرخ که پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013 با مشکلات متعددی رو به رو بوده‌اند، هم اکنون چهارمین مربی دوران پسا فرگوسن را به خود می‌بیند.

"منچستریونایتد نمی‌تواند دائما تغییر مسیر دهد و باید به همکاری خود با اوله گونار سولسشر پایبند بماند." این تحلیل رابین فن پرسی از شرایط شیاطین سرخ است.

به گزارش سایت گل، فن پرسی که چندی پیش به سولسشر گفته بود باید با جدیت بیشتری کار کند و این مذاق مربی نارویایی یونایتد خوش نیامده بود، همچنان حامی این مربی است. به گفته او باید به سولسشر فرصت داده شود.

"به ویژه پس از جدایی الکس فرگوسن همه فهمیدند حفظ کردن سطحی که فرگوسن سالیان سال بنا کرده بود سخت است. فکر می‌کنم این برای همه مشهود است. (دیوید) مویس، (لوئیس) فن خال، (ژوزه) مورینیو و سولسشر در این مدت روی کار آمدند. فرگوسن هم به زمان نیاز داشت تا به سطح خاصی برسد. فکر نمی‌کنم عوض کردن یک یا دو ساله مربیان برای باشگاه ایده‌آل باشد. اگر سراغ سولسشر رفته‌اید، به او زمان بدهید. این عقیده من است چون باشگاه به ثبات نیاز دارد. "

فن پرسی همچنین در مورد برد 2-0 منچستریونایتد مقابل چلسی افزود: 

"اگر منصف باشیم بازی خوبی مقابل چلسی انجام دادند. هرگز خبر ندارید که در بازی‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. آن‌ها ثبات کافی برای بازی کردن جهت کسب جام‌ها را ندارند. کار سخت است چون باید با لیورپول شگفت انگیز و منچسترسیتی عالی رقابت کرد. این سطحی است که یونایتد باید به آن برسد، یعنی ثبات. این سخت‌ترین بخش کار در فوتبال است چون آن‌ها در لیگ سختی حضور دارند. حتی امتیاز گرفتن در خانه تیم‌هایی مثل برنلی دشوار است. باید همه چیز سر جای خودش باشد و خلاصه این که رسیدن به ثبات چالش سختی است."

در آستانه تقابل کلوب بروخه-منچستریونایتد در لیگ اروپا، فن پرسی از آن‌ها به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی یاد کرد.

"طبیعتا آرسنال و منچستر مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند. آژاکس به طرز بی رحمانه‌ای از لیگ قهرمانان حذف شد. متاسفانه این هم بخشی از بازی است. آن‌ها هم شانس فتح لیگ اروپا هستند و ترکیب خیلی خوبی دارند. در لیگ اروپا تیم‌های لیگ برتری تا رسیدن به مرحله حذفی، از ترکیب‌های چرخشی استفاده می‌کنند. از این مقطع به بعد، از بهترین 11 بازیکن خود درون زمین استفاده خواهند کرد. به نظرم آن‌ها برای کسب قهرمانی در این رقابت‌ها حضور دارند. باید هم چنین تفکری داشته باشند چون این جام ارزشمندی است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала