سفیر روسیه در ترکیه دوباره تهدید به مرگ شد

© Photo / Embassy of the Russian Federation in the Republic of Turkeyسفیر روسیه در ترکیه دوباره تهدید به مرگ شد
سفیر روسیه در ترکیه دوباره تهدید به مرگ شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در ترکیه از ادامه یافتن تهدیدها در برابرش به دلیل حوادث اخیر در ولایت ادلب سوریه خبر داد.
سفیر روسیه در ترکیه مورد تهدید قرار گرفت - اسپوتنیک افغانستان
سفیر روسیه در ترکیه مورد تهدید قرار گرفت

به گزارش اسپوتنیک، الکسی یرخوف، سفیر روسیه در ترکیه، اظهار داشت، که همچنان درگیر تهدیدات است.

پیش از این یرخوف خاطرنشان کرده بود، که حوادث اخیر در ولایت ادلب سوریه باعث ایجاد انگیزه ضد روسی در شبکه های اجتماعی ترکیه شده است.

سفیر روسیه در ترکیه در اظهارنظری به شبکه «زوزدا/ستاره» گفت، که کاربران با ارسال توهین‌های خود ادامه می‌دهند.

از آخرین مواردی که شب گذشته و امروز صبح اتفاق افتاده است می‌توان به مواردی از قبیل:- "ما از جمجمه‌های ارتشیان شما آسمان خراش‌ها خواهیم ساخت" و "بهای هر قطره خون ریخته شده را شما خواهید پرداخت" اشاره نمود".

یرخوف توضیح داد، که چنین اظهاراتی را نمی‌توان نادیده گرفت، زیرا آنها نه تنها دیپلمات‌ها بلکه روسیه و همه نمایندگان آن را نگران می‌کنند.

این دیپلمات افزود: در این باره نهایت احتیاط و نهایت دقت به جزئیات لازم است، عصبانیت و نفرت را نباید برانگیخت و باعث ایجاد دشمنی میان مردم شد.

ایرینا كاسیموا، سخنگوی هیات دیپلماتیک روسیه پیش از این گفته بود، كه مقام های ترکیه اقدامات اضافی را برای نگهبانی از سفارت روسیه در انقره انجام داده اند، وزارت امور خارجه ترکیه نیز بیانیه مشابهی را در این خصوص صادر كرده است.

به تازگی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد، که نیروهای دولت سوریه و روسیه عمدتا به غیرنظامیان حمله می کنند، نه تروریست ها. هدف آنها این است که این منطقه را اشغال کنند تا ساکنان آنجا را وادار به حرکت به سوی مرزهای ما کنند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در یک کنفرانس خبری در پاسخ به اظهار نظر در مورد ادعاهای طرف ترکی مبنی بر حمله روسیه به غیرنظامیان در شهر ادلب سوریه، اظهار داشت، که «ما این اتهام ها را نمی پذیریم».

یادآوری می کنیم، که درگیری مسلحانه در سوریه از سال 2011 ادامه دارد. در پایان سال 2017 پیروزی بر گروه تروریستی داعش (دولت اسلامی، ممنوع در فدراسیون روسیه) در سوریه و عراق اعلام شد. سرکوب این شبه نظامیان تروریست در برخی مناطق این کشور همچنان ادامه دارد. در حال حاضر، یک توافق سیاسی، احیای سوریه و بازگشت پناهندگان در خط مقدم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала