نزدیک به 40 کشته و زخمی در تازه‌ترین حملات سعودی بر یمن

© REUTERS / Stringerنزدیک به 40 کشته و زخمی در تازه‌ترین حملات سعودی بر یمن
نزدیک به 40 کشته و زخمی در تازه‌ترین حملات سعودی بر یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع یمنی گزارش دادند که ائتلاف سعودی در تازه‌ترین جنایت خود با بمباران منطقه المصلوب نزدیک به 40 نفر را کشته و زخمی کرد.
  انهدام یک جنگنده سعودی آسمان یمن  - اسپوتنیک افغانستان
انهدام یک جنگنده سعودی در آسمان یمن

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری یمنی صبا به استناد از یک منبع محلی در سازمان های امنیتی محلی از کشته و زخمی شدن نزدیک به 40 نفر در شمال غربی یمن خبر داد.  

این منبع گفت:- "جنگنده های متجاوز چندین مورد حمله را در این محل انجام دادند و به خاطری که افرادی زیادی در آنجا بودند، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از ده ها نفر که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شد".

بر اساس این گزارش، زخمیان به درمانگاه های یمن منتقل شده اند.

در همین حال، یک منبع پزشکی هم در الجوف یمن گزارش داد، که جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی امروز منطقه‌ المصلوب و نقطه‌ای که لاشه هواپیمای سرنگون شده این ائتلاف در آن قرار دارد، بمباران کردند.

به گفته این منبع، در این حمله نزدیک به 40 نفر کشته و زخمی شدند.

پیش از این، جنبش انصارالله یمن از سرنگونی یک فروند هواپیمای جنگی ائتلاف سعودی در آسمان ولایت الجوف واقع در شمال یمن خبر داده بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گزارش داد، که یک فروند جنگنده «تورنادو» که در حال عملیات خصمانه بر فراز ولایت «الجوف» در یمن بود، ساقط شده است.

بر این اساس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد:- "به لطف خدا، پدافند هوایی یک فروند جنگنده تورنادو متعلق به نیروهای متجاوز را که مشغول انجام ماموریت‌های خصمانه بود، از بین برد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала