Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوبامیانگ کلید انتقال لائوتارو به بارسا

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نشریه ایتالیایی ادعا می‌کند اوبامیانگ جانشین لائوتارو مارتینز که مورد هدف بارسا، رئال و منچستر سیتی قرار دارد در اینتر خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، علاقه رئال مادرید و بارسلونا به لائوتارو مارتینز باعث شده اینتر از حالا به فکر پیدا کردن یک جایگزین باشد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهادی بزرگ و جدید بارسا برای لائوتارو

به گزارش گاتزتا دلا اسپورت، تیم های منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید به جذب لائوتارو مارتینز علاقه مند هستند. در قرارداد این مهاجم آرژانتینی که به ال تورو ملقب است، بند آزاد سازی 111 میلیون یورویی وجود دارد که در دو هفته ابتدایی ماه جولای قابلیت فعال شدن دارد. 

View this post on Instagram

A post shared by Lautaro Martinez 🇦🇷 (@lautaromartinez) on

روزنامه چاپ شهر میلان در ادامه گزارش خود آورده در صورت جدایی مارتینز، اینتر احتمالا به سراغ جذب پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال خواهد رفت. قرارداد این بازیکن گابنی و 30 ساله تا جون 2021 با توپچی ها اعتبار دارد و به نظر می رسد جدایی او در تابستان 2020، یعنی یک سال زودتر از زمان اتمام قراردادش قطعی خواهد بود. ارزش اوبامیانگ حدود 70 میلیون یورو است اما احتمالا می توان او را در تابستان با قیمت کمتری به خدمت گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by Aubameyang (@aubameyang97) on

در همین حال این نشریه ایتالیایی ادعا می‌کند که اینتر به جذب آزاد تاهیت چونگ نزدیک شده است. قرارداد این وینگر جوان در انتهای فصل جاری به اتمام می رسد و او بدون تمدید قرارداد از منچستریونایتد جدا خواهد شد. پیشنهاد نراتزوری به چونگ، قراردادی 5 ساله بوده است. دستمزد پیشنهادی نیز اینگونه است که در سال اول قرارداد از 2 میلیون یورو کمتر خواهد بود اما با گذشت زمان افزایش پیدا می کند. هنوز توافق قطعی بین طرفین حاصل نشده چراکه توافق روی جزئیاتی باقی مانده اما اینتر نسبت به این انتقال خوشبین است. 

نیکولو شیرِآ، خبرنگار این روزنامه چاپ شهر میلان نیز گزارش داده اینتر به چونگ، قراردادی 5 ساله با دستمزد 1.5 میلیون یورو به علاوه پاداش‌ها پیشنهاد داده است. این دستمزد، سالانه بیشتر می شود و در سال پنجم قرارداد به 2.5 میلیون یورو می رسد. انتظار می رود پاسخ چونگ به این پیشنهاد در روزهای آینده به باشگاه ایتالیایی داده شود.

View this post on Instagram

A post shared by Tahith Chong (@tahithchong) on

با توجه به مصدومیت سمیر هندانوویچ، در روزهای اخیر اخباری از علاقه اینتر به جذب آزاد امیلیانو ویویانو، دروازه بان ایتالیایی شنیده شد اما این روزنامه می گوید بعید است افعی ها با او قرارداد امضا کنند چراکه سمیر هندانوویچ از دیدار برابر سمپدوریا به ترکیب باز می گردد. بدین ترتیب قبل از بازی با سمپدوریا، دنیله پادلی در دو دیدار نراتزوری برابر لاتزیو و لودوگورتس درون دروازه قرار خواهد گرفت تا هندانوویچ آماده بازی شود.

View this post on Instagram

A post shared by Emiliano Viviano (@officialviviano) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала