سفیر روسیه در ترکیه مورد تهدید قرار گرفت

© Photo / Embassy of the Russian Federation in the Republic of Turkeyسفیر روسیه در ترکیه مورد تهدید قرار گرفت
سفیر روسیه در ترکیه مورد تهدید قرار گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلکسی یرخوف به دلیل حوادث ادلب مورد تهدید قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، الکسی یرخوف، سفیر روسیه در ترکیه می گوید که اوضاع در ادلب سوریه بروز انگیزه ضد روسی در شبکه های اجتماعی ترکیه شده است.

سفیر روسیه در ترکیه می افزاید: " این افزایش است در سوریه، موافقم: حوادث بسیار دردناک و روزهای نگران کننده، ابتدا افسران روسیه کشته شدند، سپس سربازان ترکیه، اما بین چه هیجان انگیز در شبکه های اجتماعی آغاز شد، من نمی خواهم، اما بعضی از اظهارات نقل قول می کنم. "با زندگی وداع کنید"، "هیچ کس شما را عزادار نخواهد کرد"، "وقت آن است که شما بسوزانید" و از قبیل همه چیزها.

Вооруженный мужчина рядом с телом российского посла в Турции Андрея Карлова в галерее Анкары - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری مظنون دیگردر قتل کارلوف سفیر سابق روسیه در ترکیه

او اظهار داشت: " با این حال، این قبلا یک بار اتفاق افتاده بود، پنج سال پیش، در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی، فقط حلب به جای ادلب بود، چگونه تمام شد؟ «بحران هواپیما» و قتل سفیر روسیه آندری کارلوف. به هر حال من خودم مستقیماً مورد تهدید قرار گرفته ام. و آیا کسی از تاریخ درس نگرفته است؟، اما آنچه خطرناک تر از چیزهای دیگر است، عدم تمایل به درک طرف مقابل است. عدم تمایل به درک منطق عملکرد طرف دیگر، شنیدن حرف های او و توجه به واقعیت است. چنین روحیاتی به دردسر بزرگی مبدل خواهد شد".

این در حالی است که به تازگی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد نیروهای دولت سوریه و روسیه عمدتا به غیرنظامیان حمله می کنند ، نه تروریست ها. هدف آنها این است که این منطقه را اشغال کنند  تا ساکنان آنجا را وادار به حرکت به سوی مرزهای ما کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала