Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سنگالی لیورپول در آستانه بازگشت به میادین

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سادیو مانه، ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول که سه هفته پیش در بازی برابر وولوز مصدوم شده بود، در حال بازگشت به میادین است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، ستاره سنگالی لیورپول، که از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده بود، آماده بازگشت به میادین است. این مصدومیت باعث شد که او نتواند در بازی‌های تیمش برابر وستاهم و ساوتهمپتو به میدان برود.

Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال غیبت مانه برابر اتلتیکو مادرید+عکس

یورگن کلوپ سرمربی سرخ‌پوشان لندن در مورد وضعیت بازیکنان مصدومش گفت:«البته آنها تحت مراقبت هستند؛ این مشخص است. وقتی میلی و سادیو برگردند، می توانیم در مورد استفاده از آنها در تیم صحبت کرد. ما گزینه های خوبی داریم و امیدواریم شرایط به همین ترتیب ادامه داشته باشد. این مسئله برای این مقطع حساس فصل بسیار مهم است».

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش در این خصوص اظهار داشت:«آنان از روز دوشنبه در حال تمرین با تیم هستند. به هر حال آنها از هفته قبل تمرین می کنند. امیدوارم روند بهبودی شان به همین ترتیب ادامه داشته باشد. به جز ژردان شکیری، ناتانیل کلاین و پل گلاتزل، بقیه بازیکنان در تمرین هستن».

به نظر می‌رسد که تعطیلات زمستانی برای لیورپولی ها در زمان مناسبی از راه رسید تا در این مدت، تعدادی از بازیکنان مصدوم این تیم از جمله مانه، خود را به شرایط بازی کردن برسانند. جیمز میلنر هم که بیش از یک ماه از میادین دور بوده، اکنون آماده است تا تیمش را در دیدار این هفته مقابل نوریچ آماده کند.

لیورپول در غیاب مانه و میلنر به پیروزی هایش ادامه داد و اکنون با 22 امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала