Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: اگر برابر رئال مادرید پیروز نشویم، مرا اخراج می‌کنند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از فشارهایی که بر او برای فتح لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، آگاه است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت "گل"، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی براین باور است که به رغم آنکه تمام جامهای قهرمانی ممکن را در طول عمر مربیگری اش فتح کرده، ولی سرمربیان بهتری نسبت به او در دنیای فوتبال وجود دارند.

گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گواردیولا تاثیرگذارترین فرد دنیای فوتبال

 منچسترسیتی خلاف انتظار وضعیت خوبی در لیگ برتر انگلستان ندارد و در حال حاضر با 22 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول صدرنشین در جایگاه دوم است و بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها بتوانند در این فصل کاری از پیش ببرند. البته آن‌ها در جام اتحادیه و جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند.

گواردیولا در پیوند به مصاف تیمش با رئال مادرید گفت:«اگر رئال مادرید را نبریم، مالک و یا مدیر ورزشی باشگاه به سراغم خواهند آمد و به من خواهند گفت:" این کافی نیست.ما می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم" و مرا اخراج خواهند کرد و من به آنها خواهم گفت:«بسیار ممنون؛ کار کردن با شما برایم افتخار بزرگی بود

پپ گواردیولا در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری تیمهای بزرگی مثل بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی جامهای فراوانی را فتح کرده و مجموعا 8 بار قهرمان داخلی لیگ های اسپانیا، آلمان و انگلیس شده و با بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. با این وجود پپ خودش را جزو بهترین سرمربیان دنیای فوتبال نمی دانند و براین باور است که هنوز با سیتی می تواندجامهای بیشتری فتح کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала