چین: محدویت‌های مسافرتی به دلیل کرونا به این کشور را لغو کنید

© AP Photo / Kin Cheungچین: محدویت‌های مسافرتی به دلیل کرونا به این کشور را لغو کنید
چین: محدویت‌های مسافرتی به دلیل کرونا به این کشور را لغو کنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چین از کشورهای مختلف جامعه بین‌المللی خواست که محدودیت های مسافرتی و پروازی را که به دلیل شیوع کرونا برای چین در نظر گرفته اند، لغو کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العالم، سازمان هوانوردی چین در بیانیه‌ای در تارنمای خود ابراز امیدواری کرده است کشورهایی که چنین محدودیت هایی در نظر گرفته اند، با نظرداشت توصیه سازمان های بین‌المللی آنها را لغو کنند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا از مرز 1300 نفر فراتر رفت - اسپوتنیک افغانستان
تعداد قربانیان ویروس کرونا از مرز 1300 نفر فراتر رفت

این سازمان تاکید نموده که چین با کشورهای دیگر و سازمان صحت جهانی برای کنترول و پیشگیری از ویروس کرونا همکاری نزدیکی داشته و تدابیر بی سابقه‌ای برای پیشگیری اتخاذ کرده و پیشرفت های چشمگیری در این زمینه داشته است.

به دنبال شیوع کرونا در چین بسیاری از کشورها محدودیت های مسافرتی برای ورود و خروج از چین در نظر گرفته اند و همزمان شمار زیادی از پروازها به مقصد این کشور لغو شده است.

لیانگنان از مسوولان این سازمان در مصاحبه‌ای با خبرنگاران در پکن گفت: برخی از کشورها اقداماتی بسیار افراطی اتخاذ کرده و محدودیت های سنگینی برای سفرها به چین و یا برای خروج از چین در نظر گرفته اند.

او گفت که چنین محدودیت هایی خسارتهای بسیار سنگینی به هوانوردی و صنعت شرکت‌های هوایی دنیا وارد می‌کند و باعث دردسرهای فراوان برای مسافران می‌شود.

لیانگ از کشورهایی که چنین محدودیت هایی در نظر گرفته اند خواست تا به همکاری های چین با سازمان هوانوردی بین‌المللی توجه داشته باشند و با نظرداشت بهبود شرایط در سطح جهان این محدودیت ها را برطرف و امکان برقراری دوباره پروازها را فراهم کنند.

پیشتر مقامات چینایی از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 1310 نفر خبر دادند. ولایت هوبی چین اعلام کرد که تنها در روز چهارشنبه 242 نفر به دلیل ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

این در حالی است که شمار مبتلایان به این ویروس نیز به بیش از 48 هزار نفر رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала