Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمریکا میزبان ال‌کلاسیکو خواهد بود+عکس

© AP Photo / Emilio MorenattiEl capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico'
El capitán del Real Madrid, Sergio Ramos, y el capitán del Barcelona, Lionel Messi, durante 'El Clásico' - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ورزشگاه الیجنت، در ایالات متحده آمریکا، میزبان ال‌کلاسیکو در چهارچوب رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، جام بین المللی قهرمانان، همه ساله و قبل از آغاز فصل، میان تیم‌های مطرح جهان و در کشور‌ آمریکا برگزار می‌شود و تیم‌ها ضمن آماده‌گی لازم برای آغاز فصل، پول زیادی نیز کمایی می‌کنند.

براساس گزارش واشنگتن پُست، این رقابت در 2020 نیز برگزار خواهد شد و آمریکا بار دیگر میزبان ال کلاسیکوی دوستانه در شهر لاس وگاس خواهد بود.

ورزشگاه الیجنت که باشگاه اوکلند رایدز برای بازی‌های خانگی‌اش با ارزش 1.9 بیلیون دالر ساخته است، در این بازی افتتاح خواهد شد.

بن سوزنكو، سخنگوی برگزاری مسابقات به واشنگتن پست در این مورد اظهار داشت:« ما همیشه در حال برنامه ریزی مسابقات بزرگ هستیم، اما در حال حاضر، هیچ مسابقه جام بین المللی قهرمانان نهایی  نشده است.»
View this post on Instagram

#elclassico2017 Fever

A post shared by शान्त हूँ (@ashavaadi) on

این در حالیست که آمریکا در سال 2017، نیز میزبان ال کلسیکو بود و سازمان برگزاری جام بین المللی قهرمانان امیدوار است تا این رقابت را بار دیگر میزبانی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала