Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد به دنبال مدیسون و گرلیش با 160 میلیون

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد می‌خواهد برای تقویت خط حمله‌اش با رقم 160 میلیونی، مدیسون را جذب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش‌ها، منچستریونایتد در تابستان امسال یک خرید دو برابرِ160 میلیون پوند، می‌خواهد جک گرلیش و جیمز مدیسون را به خدمت بگیرد.

معاون اجرایی اد وودوارد قول داده که سرمربی این تیم اوله‌گونر سولسشایر در تابستان امسال در تلاش تبدیل کردن یونایتد به تیم قدرتمند است تا بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را به چالش بکشد.

سولسشیر به نظر می‌رسد که پُل‌پوگبا را به رئال یا یوونتوس بفروشد اما درآمد حاصل از فروش این هافبک به ارزش 160 میلیون پوند را در بهبود تیم شیاطین سرخ مصرف نماید.

به گزارش سان، این امر کمک خواهد کرد که کمک‌های مالی برای استون ویلا گرالیش و بازیکن لسترسیتی "مدیسون" انجام شود.

در این نشریه آمده است که یونایتد پیشنهاد 90 میلیون پوندی را برای مدیسون 23 ساله ارائه می‌دهد.

هافبک تهاجمی در حال مذاکره با لستر برای توافق جدید است اما یونایتد آماده است تا با قرار دادن قرارداد 200000 پوندی در هفته، آنچه را که توسط فاکس ارائه می‌شود دو برابر کند.

یونایتد در پنجره نقل و انتقالات جنوری، برونو فرناندز را با 47 میلیون پوند جذب نمود، اما سولسشیر به دنبال می‌خواهد که گرالیش را با 70 میلیون پوند بخرد.

گرالیش 24 ساله از شش سالگی در استون ویلا است اما سرمربی تیم لیگ برتری به کپیتان‌اش شدیدا علاقه دارد، او و مدیسون دوست نزدیک هستند، و سولسشیر امیدوار است که دوستی آنها بتواند به ترغیب هر دو در رابطه با اولدترافورد کمک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала