راز سلامتی همیشگی در زندگی

© Sputnik / Konstantin Mihalchevsky /  مراجعه به بانک تصاویر راز سلامتی همیشگی در زندگی
راز سلامتی همیشگی در زندگی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان دانشگاه میشیگان راهی برای حفظ سلامت روان برای زندگی یافته اند.

به گزارش اسپوتنیک، MedicalXpress گزارش داده است که دانشمندان دانشگاه میشیگان در نتیجه یک نظر سنجی به این نتیجه رسیدند که زندگی در کنار یک شریک خوش بین به کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، زوال عقل و سایر اختلالات شناختی در هر دو همسر کمک می کند.
محققان پس از هشت سال مطالعه میان 4500 زوج دریافتند که ارتباط بین ازدواج با یک شخص خوش بین کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، زوال عقل و سایر اختلالات شناختی در هر دو همسر کمک می کند چنین شریک و همسری به زندگی سالم کمک می کند تا فرد درست غذا بخورد و از نظر جسمی فعال باشد. اگرچه گرایش به خوش بینی تا حدی ارثی است، اما شواهدی وجود دارد که می توان این خصوصیت اخلاقی را نیز یاد گرفت. بر اساس این تحقیقات؛ افراد اگر مدت طولانی تحت تأثیر شخص دیگری باشند، می توانند خود را تغییر دهند.
گفتنیست که چندی پیش ولادیمر پوتین رئیس؛ جمهور روسیه در نشستی با اعضای جامعه مدنی روسیه گفت، طول عمر افرادی که در زندگی، بیشتر به کار های خلاقانه و فکری و پرداخته اند در مقایسه با سایر افراد بیشتر بوده و این افراد دیرتر جوان می‌مانند.
رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: «آنچه که به طول عمر و جوانی استادانی که لکچر می‌دهند، سخنرانان، متخصصان در زمینه ژنتیک، در زمینه مغز و سایر زمینه ها،مربوط است، دانشمندان دقیق تر خواهند گفت، اما تا آنجا که من تصور می‌کنم، هراندازه که فرد بیشتر به فعالیت های خلاقانه مشغول بوده و مدت بیشتر تمرینات مغزی را انجام دهد، بیشتر عمر نموده و کیفیت زندگی در چنین افراد بهبود یافته و دیرتر جوان خواهند ماند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала