Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: بازی برابر بتیس و بیلبائو انرژی بسیاری از بازیکنان گرفت

© AFP 2023 / Damien Meyerکیکه ستین سرمربی بارسا
کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین، سرمربی بارسلونا پس از شکست رئال بتیس این پیروزی را مهم دانست.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "آ.اس"، بارسلونا شب گذشته در هفته بیست و سوم لالیگا 3 - 2 رئال بتیس را شکست داد. کیکه ستین پس از این بازی پرحاشیه گفت:«دو بازی برگزار کردیم، پنج‌شنبه و یک‌شنبه. هر دو دیدار انرژی زیادی از ما گرفت. هر دو تیم ما را تحت فشار قرار دادند. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند. نبیل فکیر نمایش فوق‌العاده‌ای داشت اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم».

Игроки команды FC Barcelona перед началом матча - اسپوتنیک افغانستان
بتیس 2 بارسا 3؛ برتری سخت کاتالان‌ها در ویامارین

ستین در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:«تیم رفته رفته بهتر نیز خواهد شد و هم از نتیجه و هم از نمایش بازیکنان خوشحالم. این یک پیروزی بسیار مهم بود و یک برد خارج از خانه که برای آینده به ما انرژی فراوانی خواهد داد. البته که نقص هایی هم داریم و در صدد رفع شان خواهیم بود. پس از باخت غیرمنصفانه به بیلبائو نیاز به کسب پیروزی در بازی امشب داشتیم و به هدف مان نیز رسیدیم. این سه امتیاز خیلی واجب بود».

این سرمربی اسپانیایی در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد:«هنوز باید در برخی مسائل بهتر شویم. این پیروزی خیلی اهمیت دارد چون توانستیم سه امتیاز از یک بازی خارج از خانه به دست آوریم. کار آسانی نیست. در بیلبائو خوب بودیم اما تیم حریف ما را حذف کرد. با این حال پیروزی برابر بتیس به ما انگیزه و انرژی مضاعف داد تا برای آینده آن را به کار بگیریم».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала